شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیروهای مسلح

امیر باقری: ورزش در نیروهای مسلح یک رکن اصلی از فعالیت روزانه است


امیر باقری: ورزش در نیروهای مسلح یک رکن اصلی از فعالیت روزانه است

معاون آموزش ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه هیچ‌کس در نیروهای مسلح از ورزش مستثنی نیست، گفت: باید به سمت ورزش‌های کاربردی برویم و ورزش‌های مرتبط با ماموریت‌ها در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر محمدحسن باقری معاون تربیت و آموزش نیروهای مسلح صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح طی سخنانی اظهار داشت: ورزش در نیروهای مسلح یک رکن اصلی از فعالیت روزانه نیروهای مسلح است زیرا ورزش مستقیما با آمادگی دفاعی ارتباط دارد.

وی ادامه داد: ما اگر بنا داریم که در ورزش قهرمانی در سطح کشور و در سطح نیروهای مسلح در جایگاهی در سطح کشور ایران قرار بگیریم نیاز به برنامه‌ریزی‌های هوشمندانه‌تری داریم.

امیر باقری افزود: کسب یک‌ مدال در میادین جهانی حاصل تلاش بلند مدت یک ورزشکار و تیم همراه او است. یکی از مسائلی که باید بیشتر روی آن فکر کنیم برنامه‌ریزی‌های بلند مدت در حوزه ورزش است. اگر می‌خواهیم در مسابقات سیزم نتیجه مطلوب را بگیریم باید از الان شروع کنیم و‌ کمیته‌های مربوطه را تشکیل دهیم.

معاون آموزش ستادکل نیروهای مسلح عنوان کرد: موضوع بعدی دیپلماسی ورزشی است و ما باید با تلاش در این راستا در فدراسیون‌های ورزشی جهانی نماینده داشته باشیم.

امیر باقری با بیان اینکه هیچ‌کس در نیروهای مسلح از ورزش مستثنی نیست، گفت: باید به سمت ورزش‌های کاربردی در نیروهای مسلح برویم و ورزش‌های مرتبط با ماموریت نیروهای مسلح باید در اولویت قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه موضوع کاهش وزن از ماموریت‌های اداره ورزش نیروهای مسلح گفت: ورزش موجب ارتقا سلامت جامعه و همچنین ارتقا توان رزم و آمادگی دفاعی نیروهای مسلح می‌شود. ما زیرساخت‌های خوبی در حوزه ورزش داریم و آماده به ورزش کشور نیز کمک کنیم. امروز در بسیاری از کشورهای مطرح دنیا بین 30 تا 40 ورزشکاران ملی آنها عضو نیروهای مسلح بوده‌اند.

انتهای پیام/