شهر خبر

بازی دیوانه وار گیمرها با وجود سیل شدید سوژه شد +فیلم

بازی دیوانه وار گیمرها با وجود سیل شدید سوژه شد +فیلم

اقدام عجیب گروهی از گیمرهای فیلیپینی در بازی کردن در کافی نت با وجود وقوع سیل شدید در این کشور به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

به گزارش بهداشت نیوز، ویدئویی که گروهی از گیمر‌های فیلیپینی را با وجود وقوع سیل شدید در حال بازی در یک کافی نت نشان می‌دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است. در این ویدئو تعدادی از گیمر‌های جوان با وجود آنکه آب تمام کافی نت را در بر گرفته در حال انجام بازی مورد علاقه خود دیده می‌شوند.

این ویدئو روز پنجشنبه از یک کافی نت در شهر «کاینتا» در ریزال تهیه شده که طوفان سهمگین یینگ فا آن را در نوردید. در این ویدئو این گیمر‌های جوان علی‌رغم آنکه کافی نت تا حدودی در آب گل آلود ناشی از وقوع سیل غرق شده و همچنین با خطر برق گرفتگی مواجه هستند، اما همچنان سرگرم بازی دیده می‌شوند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی صاحب کافی نت تنها زمانی متوجه خطر شد که رایانه‌های او خاموش شده و مشتریان کافی نت را ترک کردند. «سیو سامسون»، صاحب کافی نت در این باره گفت: «ما می‌دانستیم روز پنجشنبه قرار است سیل رخ دهد. وقتی متوجه بالاآمدن جریان آب شدم تجهیزات را به مکان مرتفع تری منتقل کردم. پس از این ویدئو مشتریانم بازی را متوقف و کافی نت را ترک کردند.»

خوشبختانه کابل‌ها و همچنین پریز‌های برق در مکان بالاتری از سطح آب قرار داشتند و به همین علت به هیچ یک از مشتریان آسیبی وارد نشد. این در حالی است که در شرایط مشابه خطر برق گرفتگی بیش از پیش جان افراد را تهدید می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران