شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#اینتر#میلان#یورو#2020#یورو 2020

اریکسن به میلان برگشت/ حضور ستاره دانمارکی در تمرینات اینتر به شرط تأیید پزشکان


اریکسن به میلان برگشت/ حضور ستاره دانمارکی در تمرینات اینتر به شرط تأیید پزشکان

هافبک تیم فوتبال اینتر که در یورو ۲۰۲۰ به دلیل ایست قلبی خانه‌نشین شد، به شهر میلان برگشته تا ببیند که آیا شانسی برای دوباره به میدان رفتن در سری A دارد یا نه.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و نقل از نشریه گاتزتا دلواسپورت، کریستین اریکسن هافبک تیم فوتبال اینتر که 2 ماه پیش در جریان رقابت‌های یورو 2020 دچار ایست قلبی و به همین دلیل خانه شد، امروز (سه‌شنبه) به شهر میلان برگشت.

بازگشت اریکسن به میلان اما به معنای بازگشت او به تمرینات اینتر و همراهی این تیم در فصل جدید نیست، چرا که ابتدا باید مشخص شود که آیا او می‌تواند بدون دستگاهی که در بدنش برای کنترل ریتم ضربات قلبش نصب شده بازی کند یا نه. طبق قوانین ایتالیا، هیچ بازیکنی که چنین دستگاهی در بدنش نصب باشد، نمی‌تواند در سری A بازی کند و اگر تست‌های پزشکی نشان دهند که برداشتن این دستگاه سلامتی اریکسن را به خطر خواهد انداخت آن وقت او مجبور است سری A را ترک کند و به لیگ‌هایی مانند لیگ برتر انگلیس با اردویژه هلند برود که در آنها منعی برای استفاده از این دستگاه‌ها برای بازیکنان وجود ندارد.

به گزارش گاتزتا؛ در صورتی که مشخص شود اریکسن نیاز به استفاده دایمی از دستگاه کنترل ضربات قلب ندارد، اینتر او را نگه خواهد داشت، حتی اگر لازم باشد که او 6 تا 8 ماه دیگر هم برای اثبات خطرناک نبودن برداشتن این دستگاه صبر کند.

انتهای پیام/