شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##انهدام#باند#توزیع#مواد#افیونی

انهدام باند توزیع مواد افیونی

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف 21کیلو تریاک در عملیات پلیسی و انهدام باند 4نفره توزیع کنندگان مواد افیونی خبرداد.

انهدام باند توزیع مواد افیونی

به گزارش منیبان؛ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ گفت: در راستای مبارزه مستمر و جدی پلیس پایتخت با قاچاقچیان مواد مخدر ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با انجام یک سری اقدامات وسیع پلیسی و تحقیقات میدانی دریافتند یک باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر در محدوده جنوب تهران به توزیع گسترده مواد مخدر می پردازد.

او در ادامه افزود: به دنبال این موضوع در تحقیقات بیشتر ماموران مشخص شد متهمان به تازگی یک محموله بار مواد مخدر را از مرز های شرقی وارد ایران کرده و ضمن انتقال آن به خانه ای در جنوب تهران قصد توزیع آن را دارند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ابراز کرد: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان مخفیگاه متهمان در یکی از محلات جنوب پایتخت مشخص و پس از هماهنگی های قضائی در یک عملیات منسجم و هماهنگ هر 4 متهم دستگیر شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از دستگیری متهمان، نسبت به بازرسی محل اقدام و در این میان ماموران موفق به کشف 21کیلو تریاک شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به جرم انتسابی معترف شدند، خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیاقت پلیسی هر 4 متهم روانه دادسرا شدند.