شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت
رصد بازار خودروهای پرتیراژ ایران خودرو؛

قیمت «206تیپ 2» از 230 میلیون گذشت/ بازار وارد فاز انتظاری شد + جدول

کدخبر: 430807
اقتصادنیوز : اقتصادنیوز : خودروهای پرتیراژ ایران خودرو پس از چند روز افزایش چشمگیر قیمت در بازار، امروز با رشد کمتری نسبت به روزهای ابتدایی هفته معامله شدند.

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار خودروهای پرتیراژ ایران خودرو نشان از آن دارد که امروز  «سمند LX با موتور EF7»،  «پژو 206 تیپ 2» و «پژو 206 صندوقدار» با رشد یک میلیونی قیمت در بازار عرضه شدند و با این شرایط قیمت « 206 تیپ دو» از 230 میلیون تومان عبور کرد و در بازار 231 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

به گفته فعالان بازار خودرو طی روزهای اخیر و با نزدیک شدن به مراسم تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری بازار با جهش چشمگیر قیمت روبرو بود، اما امروز و پس از برگزاری مراسم بازار آرام گرفت و وارد فاز انتظاری شد.

پیش از این نیز توقعات انتظاری که در بازار وجود داشته که بر قیمت خودرو اثرگذار بوده است. در این خصوص می توان به انتظار برای مشخص شدن نتایج مذاکرات اشاره کرد که از آن می توان به عنوان یکی از عمده عوامل انتظاری تاثیرگذار در بازار یاد کرد، عامل انتظاری دیگری که در حال حاضر بر بازار خودرو سایه افکنده به تعیین کابینه دولت جدید باز می گردد. 

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار»، «سمندLX»، «سمند LX با موتور EF7» و «سمند سورن» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران‌خودرو قیمت «پژو 206 تیپ 2» امروز رشد 1 میلیونی داشت و قیمت آن به  231 میلیون تومان رسید. از سوی دیگر «206 صندوقدار» نیز امروز رشد 1 میلیونی را تجربه کرد و در بازار 266 میلیون تومان قیمت خورد. «سمند LX با موتور EF7» نیز با رشد یک میلیونی در بازار 248 میلیون تومان عرضه شد.

سایر محصولات ایران خودرو امروز رشد قیمت در بازار نداشتند و بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

براساس ارزیابی بازار خودرو قیمت «پژو 206 تیپ 5» امروز در بازار 274 میلیون تومان قیمت خورد و «سمندLX» نیز بدون تغییر در بازار 220 میلیون تومان عرضه شد.  «سمند سورن» نیز امروز تغییر قیمتی نداشت و در بازار  255 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ایران 12