شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایستگاه مترو#تهران#ریاست جمهوری

جزئیات محدودیت های تردد برای پنج شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ / ایستگاه مترو بهارستان تعطیل است

سردار محمد حسین حمیدی از اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در روز تحلیف ریاست جمهوری در شهر تهران خبر داد .

جزئیات محدودیت های تردد برای پنج شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ / ایستگاه مترو بهارستان تعطیل است

سردار محمد حسین حمیدی گفت : روز پنج شنبه ۱۴ مرداد ماه و بمناسبت برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری ، محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در شهر تهران اعمال می گردد که بنا بر وظیفه ذاتی پلیس راهور تهران بزرگ ، اجرای نظم و مقررات و ایمنی عبور  و مرور در محدوده مورد اشاره را بر عهده خواهد داشت .

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، وی ادامه داد : این محدودیت از سمت جنوب از خیابان امیرکبیر به سمت شمال از خیابان شهید دیالمه، تقاطع سرچشمه ، خیابان ملت و تقاطع اکباتان ملت اعمال و از تردد خودروها به سمت شمال و میدان بهارستان جلوگیری خواهد شد.

سردار حمیدی افزود : ازسمت شرق نیز ازخیابان مجاهدین اسلام از تقاطع خیابان ایران به سمت غرب محدودیت تردد اجرا و تمام کوچه ها و خیابانهای فرعی منتهی به خیابان مجاهدین حدفاصل خیابان ایران تا مصطفی خمینی کامل مسدود خواهد شد که مسیر جایگزین این محدوده  از طریق خیابان دماوند و انقلاب صورت خواهد گرفت.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت : از سمت غرب در خیابان جمهوری از تقاطع سعدی به سمت شرق اعمال محدودیت صورت خواهد گرفت که مسیر جایگزین تردد، از طریق خیابان فردوسی و انقلاب صورت می پذیرد .

وی بیان داشت : همچنین از سمت شمال از تقاطع فخر آباد اعمال محدودیت خواهد شد که مسیر جایگزین تردد از طریق خیابان مشکی و خیابان ۱۷ شهریور به جنوب صورت خواهد گرفت. ضمن اینکه کلیه فرعی های معابر اطراف مجلس شورای اسلامی از شب قبل مسدود خواهد شد .

وی اشاره ای هم به محدودیت تردد اتوبوس های شرکت واحد داشت و گفت : با توجه به مراسم تحلیف ، تردد اتوبوسهای شرکت واحد در خطوط  طول خیابان جمهوری و طول خیابان مصطفی خمینی وجود نخواهد داشت و مسئولین شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با هماهنگی هایی که با پلیس راهور تهران بزرگ بعمل آورده اند، از مسیر های جایگزین استفاده خواهند کرد .

سردار حمیدی افزود : بر این اساس اتوبوس هایی که در طول خیابان جمهوری از میدان جمهوری به سمت شرق تردد می کنند نهایتا تا چهارراه استامبول ادامه مسیر داده و در ادامه در این تقاطع به سمت جنوب و شمال می توانند گردش و ادامه مسیر دهند و اتوبوس هایی که در طول خیابان مصطفی خمینی در حال تردد هستند از مسیر جایگزین استفاده خواهند کرد .

وی بیان داشت : ایستگاه مترو بهارستان در روز پنج شنبه کلا تعطیل خواهد بود و خدمات رسانی ندارد .

سردار حمیدی گفت : همچنین پمپ بنزین های اطراف مجلس شورای اسلامی ، طول خیابان مصطفی خمینی نیز در روز مراسم تحلیف از ابتدای وقت تا پایان مراسم تعطیل خواهند بود و سرویس دهی نخواهند داشت .

وی افزود : بر همین اساس تردد کامیونت ها ، وانت بارها ، وانت بارهای مسقف  و کامیون ها در طول روز پنج شنبه از ابتدای وقت تا پایان مراسم ممنوع خواهد بود و ترددی صورت نخواهد پذیرفت و تردد همه کامیون ها از شب قبل برگزاری این مراسم ( چهارشنبه شب ) در همه سطح شهر تهران بجز کمربندی ممنوع خواهد بود .

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت : انجام فعالیت های عمرانی در روز چهارشنبه و پنج شنبه در کل سطح شهر تهران بویژه در معابر اصلی  و بزرگراهی ممنوع و پلیس راهور اجازه انجام عملیات عمرانی  و حفاری و روکش آسفالت را نخواهد داد .

وی در پایان از همه شهروندان خواست در زمان اجرای محدودیت ها ( ساعت ۱۳ روز پنج شنبه ) در اطراف مجلس و معابر پیرامونی شامل خیابان جمهوری – مصطفی خمینی – ابن سینا – مجاهدین اسلام تردد نکنند .