بنت: سیاست‌های نتانیاهو در قبال ایران، ما را وادار به افزایش بودجه نظامی کرد

 نخست وزیر ر ژیم صهیونیستی سیاست‌های سلف خود در قبال ایران را شکست خورده توصیف کرد.

نفتالی بنت روز دوشنبه گفت سیاست‌های "شکست خورده" کابینه بنیامین نتانیاهو در قبال ایران باعث افزایش بودجه نظامی رژیم صهیونیستی شده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه تنش برانگیز کنست، که توسط مخالفان وی تشکیل شده بود، به ذکر خطرات ناشی از اقدامات کابینه رژیم صهیونیستی برای امنیت این رژیم و آنچه وی شکست‌های کابینه قبلی می‌نامید، پرداخت.

در ادعا‌های بنت خطاب به مخالفان خود آمده است: «ایران در حال پیشبرد برنامه هسته‌ای خود است. ما با آن مقابله می‌کنیم. ما می‌دانیم چه باید بکنیم. اما نبرد با همه کشور‌های جهان در حالی که ایران برنامه نظامی خود را پیش می‌برد، غیرمسئولانه است. اما این میراثی است که برای ما به جا گذاشته اید.»

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نیز روز دوشنبه با انتقاد از کابینه نفتالی بنت، هشدار داد که این کابینه، رژیم صهیونیستی را در مسیر خطرناکی قرار می‌دهد. او در ادامه، ضمن اتهام زنی  به ایران ادعا کرد: «ما با تهدید وجودی ایران روبرو هستیم؛ اما یائیر لاپید در اولین هفته بعد از انتصاب خود می‌رود و سیاست عدم اتخاذ اقدامات ناگهانی در قبال ایران را  اعلام می‌کند. آیا می‌دانید چند کابینه خواستار چنین سیاستی بودند؟ اما من هرگز  با آن موافقت نکردم.»