مصطفی قنبرپور پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد سرخپوشان و پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران، اظهار داشت: ضمن تبریک به جامعه ورزش، فوتبالدوستان، پیشکسوتان و مخصوصا هواداران باشگاه پرسپولیس، باید بگویم که این قهرمانی و موفقیت‌های پیش از این، حاصل چندین سال زحمت، تلاش و پشتکار مجموعه‌ای است که با نظم و برنامه‌ای خاص با حمایت‌های لازم از سوی هیات مدیره و مدیران باشگاه و با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان متعصب، هواداران، عوامل اجرایی، کارکنان زحمتکش باشگاه و همه و همه با یکدلی به ثمر نشست.

او افزود: رمز موفقیت پرسپولیس در انسجام، اتحاد، همبستگی و نظم و انضباطی بود که در این مسیر توسط این مجموعه تعریف، حفظ و مدیریت شد. هواداران ثابت کردند که در هر شرایطی کنار باشگاه و تیم هستند و از هیچ حمایتی فروگذار نبودند. رسانه‌ها نیز در این مسیر همواره در کنار پرسپولیس بودند و از این تیم حمایت کردند تا در مسابقات داخلی و برون مرزی، با تمرکز بالا عملکرد خوبی داشته باشد و نماینده شایسته‌ای برای کشور باشد.

 قنبرپور ادامه داد: قهرمانی‌های پرسپولیس در پنج فصل متوالی، نشان از سازماندهی یک باشگاه دارد چرا که با مشکلاتی که پیش پای باشگاه، تیم و بازیکنان بود، همه با تلاشی مضاعف در کنار هم این کوله بار مشکلات را کنار گذاشته و موفقیت‌های پی در پی را برای فوتبال کشور به ارمغان آوردند و این در شرایطی است که آسیا هم به حضور و وجود پرسپولیس در لیگ قهرمانان به خود می‌بالد و می‌داند که ایران نماینده‌ای دارد که آبروی قاره کهن را حفظ خواهد کرد و بازی‌های زیبایی را از این تیم در ایران و دیگر نقاط آسیا به نظاره نشسته است. امیدوارم این روند و این مسیر با جدیت و حمایت بیشتر همراه باشد تا افتخارات پرسپولیس روزافزون گردد تا قله آسیا را در اختیار بگیرد و جام قهرمانی لیگ قهرمانان را به کلکسیون افتخارات باشگاه اضافه کند. این سبک از مدیریت و تاکتیک تیم، سال‌ها پیش از سوی باشگاه و کادر فنی تعریف شده بود و مهمتر اینکه در هر شرایطی، حفظ و تقویت شد تا این روند رو به رشد به جایی برسد که پرسپولیس آقای فوتبال ایران لقب بگیرد.

او در ادامه گفت: انشاا... باشگاه با ثبات مدیریتی و حمایت بیشتر بتواند در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان، عنوان نخست فوتبال آسیا را کسب کند در قله قهرمانی فوتبال آسیا بدرخشد.

قنبرپور در خصوص عملکرد کادر فنی پرسپولیس نیز گفت: حفظ شرایط قهرمانی پرسپولیس پس از برانکو، کار بسیار سختی بود که خوشبختانه یحیی گل محمدی و دیگر اعضای کادر فنی بر آن فائق آمدند و توانستند با مدیریت آن شرایط و افزودن بازیکنان جدید، گام بزرگی را در مسیر موفقیت‌های بعدی بردارند. نظم و انضباط در تیم، از زمان برانکو بیشتر مورد توجه قرار گرفت و حتی زمانی که بنده در کنار ایشان بودم، کاملا مسائل اخلاقی و انضباطی لمس کردم و تبریک می‌گویم به کادر فنی فعلی تیم که توانست با همدلی بیشتر به این موفقیت‌ها دست پیدا کند. همین نظم و انضباط باعث شد که تیم همیشه یا خوب باشد یا عالی و نوسان نداشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تقویت تیم افزود: برای حضوری مقتدرانه در ادامه مسابقات آسیایی باید از همین امروز به فکر بود، فردا دیر است. ضمن اینکه با رفتن محمد حسین کنعانی‌زادگان و احتمال رفتن بازیکنان دیگر ممکن است  مشکلاتی برای تیم پیش بیاید که یقین می‌دانم حتما باشگاه و کادر فنی پیش از این دست به کار شده و پرسپولیس را بهتر از قبل هدایت و اداره خواهند کرد.

قنبرپور در خصوص عملکرد مغانلو نیز گفت: شهریار بازیکن بسیار خوب، مفید، متعصب و جنگنده‌ای است که خیلی به تیم کمک کرد و امیدوارم در پرسپولیس بماند تا بیشتر از این شایستگی‌های خودش را نمایان کند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان بیان کرد: امیدوارم فصل آینده شاهد عملکرد بهتری از پرسپولیس باشیم چرا که فصل گذشته نیز تنها با یک باخت پرونده لیگ بیستم را بستیم و این موضوع خودش رکوردی برای لیگ است. بازیکنان پرسپولیس لیاقت بیشتر از اینها را دارند. این قهرمانی‌ها شور و هیجان زیادی را برای مردم کشور، فوتبالدوستان و هواداران در این شرایط کرونایی به ارمغان می‌آورد و ارزش بالایی دارد.