شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

حسین حسینی بهتر است یا رشید مظاهری ؛ مقایسه دو گلر استقلال پیش از دیدار حساس

مقایسه جالب حسین حسینی و محمد رشید مظاهری مقابل گل‌گهر ؛ کدام پنالتی‌گیرتر است؟

مظاهری از انگیزه زیادی در تمرینات در کنار سیدحسین حسینی و سعید عزیزیان برخوردار است

سید حسین حسینی و محمد رشید مظاهری در دو دیدار رفت و برگشت لیگ برتر بیستم مقابل گل‌گهر به میدان رفته‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از اتفاقات جالب در دو دیدار رفت و برگشت تیم استقلال مقابل گل گهر سیرجان حضور هر دو دروازه‌بان اصلی این تیم سید حسین حسینی و محمد رشید مظاهری در دیدارهای رفت و برگشت لیگ بیستم مقابل این تیم سیرجانی بوده است.

در بازی رفت محمد رشید مظاهری در چارچوب دروازه استقلال بود که در دقیقه ۷۸ روی ضربه پنالتی دروازه خود را باز شده دید. احمدرضا زنده روح تک گل گل‌گهری‌ها در آن مسابقه را به ثمر رساند تا نتیجه بازی ۲ بر یک به سود استقلال به پایان برسد. وریا غفوری دقیقه هشت از روی نقطه پنالتی و مهدی قائدی در دقیقه ۱۴ گلزنان استقلال در این دیدار بودند.

اما در بازی برگشت در ۴ تیرماه سال جاری سید حسین حسینی در روزهایی که محمد رشید مظاهری به بهانه مصدومیت در تمرینات شرکت نمی‌کرد از ابتدا در چارچوب دروازه استقلال ایستاد و کلین شیت کرد. بازی برگشت دو تیم در فصل بیستم نیز با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید که محمد حسین مرادمند در دقیقه ۱۲ و مهدی مهدی پور در دقیقه ۱۹ گلزنان استقلال بودند.

حسین‌ حسینی‌ فصل گذشته نیز دو بازی مقابل گل‌گهر به میدان رفته و تجربه رویارویی با این حریف سیرجانی را در کارنامه خود دارد. حسینی در بازی رفت فصل نوزدهم که با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید در دقیقه ۱۲ دروازه خود را باز شده دید و بهنام برزای موفق شد برای سیرجانی‌ها یک گل به ثمر رساند اما در پایان استقلال با گل‌های میلیچ در دقیقه ۶ و مهدی قائدی در دقیقه ۴۹ دو بر یک به پیروزی رسید.

اما استقلال در بازی برگشت لیگ نوزدهم با حسین‌ حسینی‌ بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد. سید علیرضا ابراهیمی در دقیقه ۶۱ تک گل تیم گل گهر را به ثمر رساند.

با توجه به مسابقات جام حذفی و احتمال رسیدن مسابقه به وقت‌های تلف شده و ضربات پنالتی این احتمال بیشتر است که سید حسین‌ حسینی‌ در این بازی در ترکیب ثابت استقلال به میدان برود.