شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین#منابع#قدس

تهدید مقاومت، تخلیه الشیخ جراح را دوباره به تعویق انداخت


تهدید مقاومت، تخلیه الشیخ جراح را دوباره به تعویق انداخت

منابع رسانه‌ای گزارش دادند که تهدید مقاومت فلسطین موجب شد تا دادگاه عالی رژیم صهیونیستی صدور حکم تخلیه خانه‌های فلسطینیان در محله الشیخ جراح در قدس اشغالی را به تعویق بیندازد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه الاخبار لبنان امروز سه شنبه به نقل از برخی منابع در مقاومت اعلام کرد که مقاومت فلسطین در غزه پیام شدیداللحنی از طریق مصر برای رژیم صهیونیستی ارسال و اعلام کرده که به دقت اوضاع در قدس به ویژه محله شیخ جراح را تحت نظر دارد و در صورتی که این رژیم بخواهد خطوط قرمز را زیرپا بگذارد، همانند چند ماه پیش که نبرد شمشیر قدس آغاز شد، اوضاع را بهم خواهد زد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین،گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه تهدید کرده‌اند که در صورت صدور حکم تخلیه خانه‌های ساکنان محله شیخ جراح، حملات راکتی به شهرها و مناطق صهیونیست‌نشین را ازسرخواهند گرفت.

مصر نیز در واکنش به این تهدیدات اعلام کرده که رژیم صهیونیستی به این کشور ابلاغ کرده که در تلاش برای کاهش تنش و درگیری‌ها در قدس خواهد بود.

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی نهایتا در جلسه روز گذشته صدور حکم تخلیه خانه‌های 4 خانواده فلسطینی در محله شیخ جراح را به وقتی دیگر موکول کرد.

انتهای پیام/