ناصر شهنازی، مربی والیبال درباره عملکرد تیم ملی ایران در بازی های المپیک توکیو در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: نتایج تیم ملی چه در رقابتهای المپیک و چه در بازیهای لیگ ملت ها خوب نبود. اگر بخواهیم در این رابطه صحبت کنیم احترام ها از بین می رود. الان بهتر است برای بهبود این وضعیت راهکار بدهیم. کارشناسان و دلسوزان والیبال هم باید این کار را مانند همیشه انجام دهند.باخت های ما تازه شروع شده است. بازیهای خیلی مهمی در پیش داریم بهتر است کمک کنیم.

او ادامه داد: من تمام صحبت هایم را به عنوان عضوی از خانواده والیبال قبل از لیگ ملتها، در آستانه المپیک مطرح کردم. باور کنید والیبال الان دچار یک شک شده است در چنین وضعیتی اصلا نباید نقد کنیم. باید نظرات کارشناسی خود را ارائه دهیم تا این موارد به گوش داورزنی برسد. واقعیت گلایه و نقد و تحریف تیم ملی الان به صلاح نیست و بیشتر باعث خواهد شد خانواده والیبال متضرر شود.

شهنازی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم عمکلرد تیم اصلا قابل دفاع نیست. کاملا هم نقدهای جدی به فدراسیون و تیم وارد است. اما بجای نقدهای تند بیاییم کمک کنیم تا دوباره والیبال به روزهای خوب خود برگردد. ما برای رسیدن والیبال به این نقطه پل های زیادی را ساختیم حالا حذف از المپیک نباید این پل ها تخریب شود. 3