شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#نقل و انتقالات#نیم فصل

لیست خریدی برای قهرمانی دوباره پرسپولیس/ خریدهای یحیی؛ یکی از یکی بهتر

پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل ۳ بازیکن خرید که همگی عملکرد بسیار خوبی در نیم فصل دوم داشتند.

لیست خریدی برای قهرمانی دوباره پرسپولیس/ خریدهای یحیی؛ یکی از یکی بهتر
خبرورزشی -

پرسپولیس در نیم فصل اول تیم چندان مقتدری نشان نداد. هم ماجرای شکست این تیم مقابل اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا روی کیفیت آنها تاثیر گذاشته بود و هم اینکه پرسپولیس در دو سه پست دچار کمبود بازیکن بود. آل کثیر محروم شده بود و البته ضعف نیمه هجومی این تیم کاملا مشهود بود.

در نیم فصل بهترین اقدام پرسپولیسی‌ها برگرداندن مهدی ترابی و خرید شهریار مغانلو بود. پرسپولیس برای بازگرداندن ترابی همه کار کرد تا در نهایت او از قطر به پرسپولیس بازگشت. رفتن او به تیم و هواداران پرسپولیس شوک بزرگی وارد کرده بود. پرسپولیس برای قرض گرفتن مغانلو هم تلاش کرد و این دو خرید، برای پرسپولیس کاملا تأثیرگذار شدند و سهم زیادی در موفقیت‌های این تیم در نیم فصل دوم داشتند. در واقع یحیی ترجیح داد پول را صرف خرید دو بازیکن باکیفیت کند تا چند مهره متوسط بگیرد. ضمن اینکه بازیکنان خوبی هم در ساختار پرسپولیس از قبل حضور داشتند.

به غیر از این دو بازیکن یحیی در نیم فصل فرشاد فرجی را هم برای تقویت خط دفاعی تیمش به خدمت گرفت. بازیکنی که در چند دیدار پایانی نشان داد کیفیت بالایی دارد. فرجی به قدری مسلط و خوب بازی کرد که دیگر کسی از گل محمدی نپرسید چرا سید جلال را نیمکت نشین کرده است.

یحیی نشان داد هوش بالایی در انتخاب بازیکن دارد و لیست خریدهای او در نیم فصل برای قهرمانی دوباره پرسپولیس بود. خریدهایی که یکی از یکی دیگر بهتر بودند.