شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجموعه#کتاب

مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» برگزار می‌شود


مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» برگزار می‌شود

هشتمین دوره مسابقه کتاب‌خوانی «پویا» با محوریت مجموعه کتاب «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هشتمین دوره مسابقه کتاب‌خوانی «پویا» با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه، شبکه پویا، شبکه نهال و انتشارات امیرکبیر و با محوریت مجموعه کتاب «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» از دوازدهم مردادماه تا دوازدهم مهرماه 1400 شروع به‌کار می‌کند.

مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی ویژه کودک و نوجوانان بوده و در هشتمین دوره خود به سراغ مجموعه دوست‌داشتنی و پرطرفدار «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» نوشته مرحوم مهدی آذریزدی رفته است. این مجموعه هشت‌جلدی شامل 18 داستان قرآنی از «قرآن کریم»، 24 داستان از «مثنوی معنوی»، 21 داستان از «مرزبان نامه»، 25 داستان از مجموعه «کلیله و دمنه»، 13 داستان از «سندبادنامه و قابوسنامه» و 21 داستان از «قصه‌های شیخ عطار»، داستان‌هایی از «گلستان و ملستان» و زندگانی چهارده معصوم است.

این مجموعه هشت‌جلدی «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» به تأیید رهبر معظم انقلاب هم رسیده و در توصیف آن بیان کرده‌اند: «من خودم را از جهت رسیدگی به فرزندانم، بخشی مدیون آقای آذریزدی و کتاب این مرد می‌دانم... در سطح شعاع ارتباطات فامیلی و دوستانه، هرجا دستم رسید و فرزندی داشتند که مناسب بود با این قضیه، این کتاب ایشان را معرفی کردم.»

مهلت شرکت در این پویش از دوازدهم مردادماه تا دوازدهم مهرماه 1400 بوده و جوایز این دوره از پویش پویا، 200 میلیون ریال وجه نقد خواهد بود که با قرعه‌کشی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب و سؤالات مسابقه می‌توانند عدد 8 را به 500040146 ارسال کرده، یا با مراجعه سایت amirkabirpub.ir یا مراجعه به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور کتاب را تهیه کنند.

انتهای پیام/