شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#تلویزیون#هنرمندان#قدیمی

بازجوی "گاندو" بازیگر سریال محرمی تلویزیون شد + عکس


بازجوی "گاندو" بازیگر سریال محرمی تلویزیون شد + عکس

گروه هنرمندان و عوامل سریال محرمی تلویزیون این روزها در حالی به سه راه امین حضورِ تهران آمده‌اند که پایِ بازیگر قدیمی به نقش‌آفرینی در این سریال باز شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سریال "در کنار پروانه‌ها" به عنوان مجموعه تلویزیونی که ویژه ایام محرم تولید می‌شود به ایستگاه "سه راه امین حضور" تهران رسیده و خودش را برای رسیدن به آنتنِ هفته اول شهریورماه آماده می‌کند. 

شبکه دو سیما معمولاً همیشه برای ایامِ محرم سریال ویژه‌ای روی آنتن داشته است و شاید در این میان "مرضیه" بیشتر به چشم می‌خورد. کاری که مرحوم ماه‌چهره خلیلی به عنوان بازیگر نقش اول آن ایفای نقش کرد. 

بهروز مفید تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی از حضورِ خسرو شهراز بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون به عنوان جدیدترین بازیگر پیوسته به این سریال خبر داد. شهراز این روزها بیش از سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی دیگر به نامِ بازجوی سریال "گاندو" شناخته می‌شود.

او به خبرنگار تسنیم  گفت: 70 درصد سریال جلوی دوربین رفته و از روزِ گذشته خسرو شهراز هم به گروهِ "در کنار پروانه‌ها" اضافه شده است. او نقش محوری پدر خانواده را در این مجموعه تلویزیونی ایفا می‌کند. 

سریال , تلویزیون , صدا و سیما ,

خسرو شهراز در سریال "در کنار پروانه‌ها"

بهروز مفید همچنین از پخشِ سریال در هشتم شهریورماه  خبر داده است که روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت و البته فیلمبرداری "در کنار پروانه‌ها" همزمان با پخش ادامه دارد و گروه تا هفته‌های اول مهرماه درگیرِ تولید خواهند بود.

بازی برزو ارجمند به پایان رسیده و قرار است در روزهای آتی بازیگرانی همچون پروانه معصومی و برخی از شخصیت‌های محوری داستان جلوی دوربینِ داریوش یاری (کارگردان سریال) حاضر شوند. 

سریال , تلویزیون , صدا و سیما ,

محمود جعفری و نسرین بابایی- در صحنه‌ای از سریال "در کنار پروانه‌ها"

"در کنار پروانه‌ها" در تهران کلید خورد و بخشی از تصویربرداری آن در لاهیجان پیش رفته و در تهران دوباره فیلمبرداری از سرگرفته شد و قرار است گروه چند روزی دوباره به شمال کشور برگردند و فیلمبرداری صحنه‌هایی در آنجا باقی مانده است. 

داستان  از آنجا شروع می‌شود که مشکلات پی در پی زندگی «رهی» را که از بیماری حاد قلبی در رنج است به جوانی ناامید تبدیل کرده است. او برای نجات تنها دلخوشی‌ زندگی‌اش که خواهرش است طعمه نقشه‌ای می‌شود که…

در این مجموعه بازیگرانی چون پروانه معصومی، برزو ارجمند، محمود جعفری، مهران رجبی، کاوه سماک باشی، خسرو شهراز، مجید پتکی، وحید رحیمیان، شهین تسلیمی، الناز اسماعیلی، محمدعلی صادق حسنی، دانیال محمودنیا،‌ فرناز زوفا، علی مجلسی، مهرداد بخشی و با حضور بیتا سحرخیز، نگار عابدی، نسرین بابایی و سامرند معروفی بازی می‌کنند.

انتهای پیام/