به گزارش برنا؛ فیلم سینمایی «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی در برنامه امشب نقد و تحلیل خواهد شد.

وی افزود: علی فرهمند، منتقد نام آشنای سینمای بین الملل با حضور در این برنامه در خصوص «فروشنده» که جوایز بین المللی بسیاری از جمله جشنواره کن، جایزه اسکار، جشنواره بین‌المللی فیلم شیکاگو، جایزهٔ گلدن گلوب و غیره را کسب کرده است، تحلیل خود را ارائه خواهد کرد.

این فیلم ماجرای رعنا و عماد، زن و شوهری جوان است که در حال اجرای تئاتری بر اساس نمایشنامه مرگ فروشنده، نوشته آرتور میلر است. با نشست زمین آپارتمانشان مجبور به ترک خانه می شوند و به اصرار یکی از دوستانشان به خانه ای اسباب کشی می کنند که پیش تر زنی بدکاره به نام آهو در آنجا ساکن بوده است.

در ادامه اتفاقی برای رعنا می افتد که زندگی آنان را تحت تاثیر قرار می دهد و مسئله به بحرانی غیر قابل کنترل تبدیل می شود.

شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، بابک کریمی، مینا ساداتی، مهدی کوشکی، فرید سجادی حسینی، احترام برومند و .... از نقش آفرینان این فیلم هستند.

  در این برنامه ضمن معرفی کامل فیلم « فروشنده » و پخش بخش هایی از آن، جدیدترین و کامل ترین اطلاعات سینمایی، اخبار حوزه سینما  و درس نامه سینمایی برای علاقمندان سینما از بخش های دیگر «کلوزآپ» است که آقا محمدی در آخر به آن اشاره کرد.

 «کلوزآپ» با اجرای علمدار عباس زیدی، امروز 11مرداد ماه ساعت 19 به وقت تهران به مدت 32 دقیقه از آنتن کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.