شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#لیگ قهرمانان آسیا

بایرامی: انتظار کسب سهمیه از پدیده منطقی نبود/ کار کردن با رحمتی راحت است


بایرامی: انتظار کسب سهمیه از پدیده منطقی نبود/ کار کردن با رحمتی راحت است

مهرداد بایرامی مهاجم تیم فوتبال پدیده تأکید کرد که انتظارها از این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا منطقی نبوده است.

مهرداد بایرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد پدیده در بیستمین دوره لیگ برتر، اظهار داشت: پدیده در لیگ سال گذشته شرایط خاصی داشت و مشکلات مدیریتی و مالی باعث شد تا این تیم در چند مقطع با بحران مواجه شود، ولی در مجموع باید گفت که تیم ما نتایج بدی در لیگ برتر نگرفت. اگر این مشکلات نبود و کمی هم خوش‌شانس بودیم قطعاً می‌توانستیم در جایگاه بهتری قرار بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال پدیده در ادامه یادآور شد: شرایط پدیده با تیم‌هایی که در بالای جدول قرار دارند واقعاً متفاوت است و نمی‌توان پتانسیل مالی آن تیم‌ها را با تیم ما مقایسه کرد. به همین دلیل فکر می‌کنم انتظارها از پدیده برای کسب سهمیه آسیا منطقی نبود و ما در مجموع توانستیم نتایج خوبی بگیریم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که کار کردن با سیدمهدی رحمتی چطور بود، گفت: کار کردن با رحمتی راحت است و او ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان برقرار کرد. نکته مهم دیگر این بود که رحمتی در طول فصل بارها تلاش کرد تا مشکلات پدیده را برطرف کند و تمرکز او فقط روی مسائل فنی نبود. او برای شاگردانش ارزش قائل شد و در اولین سال مربیگری خود نتایج خوبی گرفت. امیدوارم که پدیده در فصل آینده روزهای خوبی را تجربه کند و مشکلاتی که در این فصل وجود داشت دیگر برای این باشگاه تکرار نشود.

انتهای پیام/