شهرخبر

المپیک ۲۰۲۰ توکیو| بنا: گرایی و ساروی در کشتی‌های بعدازظهر شرایط بهتری دارند/ میرزازاده کمی بدشانسی آورد


المپیک 2020 توکیو| بنا: گرایی و ساروی در کشتی‌های بعدازظهر شرایط بهتری دارند/ میرزازاده کمی بدشانسی آورد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است دو فرنگی‌کار کشورمان که به مراحل نیمه‌نهایی اوزان ۷۷ و ۹۷ کیلوگرم المپیک توکیو رسیده‌اند، در مراحل پایانی شرایط بهتری دارند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از توکیو، محمد بنا پس از پایان کشتی محمدعلی گرایی و محمدهادی ساروی و صعود این دو نماینده ایران به مرحله نیمه نهایی کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: کشتی‌های صبح کمی سخت بود، اما فکر می‌کنم گرایی و ساروی در آغاز کشتی‌های بعدازظهر بهتر باشند. کشتی اول برای گرایی سخت بود، چون او وزن کم کرده بود و حریف کوبایی نیز خیلی باهوش کشتی گرفت، اما در نهایت هر دو نفر (گرایی و ساروی) توانستند پیروز شوند و به نیمه نهایی صعود کنند. امیدوارم در نیمه نهایی هم پیروز و فینالیست شوند.

وی در مورد کشتی حساس گرایی و نماینده کرواسی نیز گفت: گاهی اوقات کشتی گره‌دار می‌شود و به همین خاطر مجبور می‌شویم بیشتر داد بزنیم. هر دو حریف گرایی خیلی خوب بودند و او بعدازظهر هم یک کشتی حساس دارد که امیدوارم برنده شود. البته ساروی کمی راحت‌تر کشتی می‌گیرد و در مقابل، کشتی گرایی به صورت ریسکی و با اجرای فنون مختلف است. همین باعث می‌شود که هر لحظه ترس داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مورد کشتی حساس میرزازاده و رضا کایالپ برای کسب مدال برنز المپیک تصریح کرد: میرزازاده کشتی سخت و حساسی پیش رو دارد. کایالپ از بزرگان کشتی فرنگی جهان است. البته میرزازاده هم کمی بدشانسی آورد و اگر در طرف دیگر جدول بود، می‌توانست تا فینال پیش برود.

بنا در پاسخ به این پرسش که «فکر می‌کند کشتی فرنگی ایران امروز صاحب خوشرنگ‌ترین مدال المپیک خواهد شد یا خیر؟»، خاطرنشان کرد: من که این را از خدا می‌خواهم و همیشه طلا را دوست داشته‌ام.

انتهای پیام/