شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مشهد

قتل فجیع در مشهد / پدرزن قلب داماد را شکافت

مقتول داماد سابقم بوده و مدت هشت سال است که با وی اختلاف داریم و حدود سه ماه قبل طلاق دخترم را گرفته ام ولی او مرتبا برای من و خانواده ام ایجاد مزاحمت می کرد.

قتل فجیع در مشهد / پدرزن قلب داماد را شکافت

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا،  نزاع خانوادگی در یکی از شهرستان‌های خراسان رضوی منجر به قتل شد و داماد خانواده با چاقوی پدر زن به قتل رسید.

طلاق یکی از معضلات اجتماعی است. در پرونده های طلاق اتفاقات تلخی رخ می دهد . طلاق آسیب های اجتماعی و روانی بسیاری در بر دارد. طلاق علاوه بر زوج ها آسیب های جدی به فرزندان وارد می کند. در این پرونده طلاق داماد به دست پدرزن کشته شد.

جانشین انتظامی شهرستان زبرخان در خراسان رضوی گفت: یک مورد نزاع خانوادگی در یکی از مناطق شهرستان زبرخان به مرکز فوریت های پلیسی ١١٠ اعلام شد که بلافاصله اکیپ گشت کلانتری ١٢ شهر خرو به محل اعزام شد.

سرهنگ حجت داراشانی در این باره افزود: مأموران اعزامی جهت بررسی موضوع در محل وقوع جرم حاضر شدند و پس از بررسی، فردی را که با ضربات چاقو مصدوم شده بود، بلافاصله به درمانگاه منتقل کردند اما متاسفانه فرد مصدوم قبل از رسیدن به مرکز درمانی فوت کرد.

وی اظهار کرد: پس از هماهنگی صورت گرفته با بازپرس شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زبرخان؛ جسد به سردخانه منتقل و شناسایی متهم در دستور کار کارآگاهان آگاهی این شهرستان قرار گرفت بطوری که قاتل در کمتر از ۲ ساعت در شهرستان نیشابور شناسایی و دستگیر شد.

طلاق پردردسر دختر مشهدی به قتل داماد ختم شد

سرهنگ داراشانی با بیان اینکه قاتل در بازجویی‌های اولیه به قتل مقتول اعتراف کرده خاطر نشان شد: مقتول داماد سابقم بوده و مدت هشت سال است که با وی اختلاف داریم و حدود سه ماه قبل طلاق دخترم را گرفته ام ولی او مرتبا برای من و خانواده ام ایجاد مزاحمت می کرد تا دیشب به درب منزل دخترم رفته و برای او مزاحمت ایجاد کرده که من به محل رفتم و پس از مشاهده مقتول در پشت منزل با یکدیگر درگیر و با چاقویی که از قبل در دست داشتم چند ضربه به ناحیه شکم و قفسه سینه وی وارد کردم.  

جانشین انتظامی شهرستان زبرخان اعلام کرد: متهم به قتل پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادگستری شهرستان و سپس به زندان انتقال داده شد.