به گزارش برنا، پس از مشخص شدن قهرمان بخش انفرادی دختران ، فینال مسابقات تور جهانی زیر ۱۸ سال در بخش پسران‌ برگزار شد.

در فینال بخش انفرادی پسران ، علی یزدانی و سامیار الیاسی برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار کردند که در پایان ست نخست ، سامیار الیاسی موفق شد با نتیجه ۵-۷  مقابل حریف خود به برتری برسد.

در ادامه و با برگزاری ست دوم مسابقات علیرضا یزدانی با نتیجه ۷-۶ مقابل الیاسی به پیروزی رسید تا نتیجه نهایی این دیدار به انجام ست سوم کشیده شود.

و در نهایت با انجام ست سوم الیاسی موفق شد با نتیجه  ۲-۶ علی یزدانی را از پیش رو بردارد و به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات معرفی ‌و یزدانی دوم شد.

به این ترتیب امیر علی قوام و نماینده ترکیه نیز مشترکا سوم شدند.

در بخش دو نفره پسران تیم های سامیار الیاسی- علی یزدانی قهرمان شدند، زوج کسری رحمانی - امیر علی قوام عنوان نایب قهرمانی را بدست آوردند .

همچنین صبح امروز دیدار فینال بخش‌دختران مابین ماندگار فرزامی و مشکات الزهرا صفی برگزار و در نهایت صفی موفق شد با برتری ۲ بر صفر مقابل حریف خود به برتری برسد و عنوان قهرمانی را بدست آورد. فرزامی نایب قهرمان شد . رومینا زینالی و پرنیا رکن آبادی عنوان سوم مشترک را بدست آوردند.

همچنین در بخش دو نفره نیز تیم های ماندگار فرزامی - رومینا زینالی قهرمان شدند و تیم ترکیه عنوان نایب قهرمانی را به نام خود کردند.

این مسابقات که از ۲ مردادماه با حضور بیش از ۱۰۰  تنیسور در زمین های مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن اصفهان آغاز  شده بود امروز با  حضور موسوی لارگانی نماینده مجلس شورای اسلامی ، داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس ، سید محمد‌طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و دیگر مسئولین استانی و با انجام دیدار های فینال و‌معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

یاد آور می‌شود: حسن لاچینانی سرداور نشان سفید بین المللی کشورمان به عنوان سرداور در این مسابقات حضور دارند.