شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#المپیک ۲۰۲۰#نمایشگاه#ژاپن#توکیو

نمایشگاه «ماه فرهنگی ایران در ژاپن» به کار خود پایان داد

«ماه فرهنگی ایران در ژاپن» که ازسوی رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن و به مناسبت المپیک ۲۰۲۰ توکیو از ۷ تیرماه برپا شده بود، روز شنبه ۹ مردادماه و پس از استقبال فراوان مخاطبان و علاقه‌مندان ژاپنی به کار خود پایان داد.
خبرگزاری میزان - «ماه فرهنگی ایران در ژاپن» که از سوی رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن و به مناسبت المپیک ۲۰۲۰ توکیو از ۷ تیرماه برپا شده بود، روز شنبه ۹ مردادماه و پس از استقبال فراوان مخاطبان و علاقه‌مندان ژاپنی به کار خود پایان داد.

این نمایشگاه فرهنگی و هنری با همراهی آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن (جایکا) و اداره کل همکاری‌های فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات در محل آژانس برگزار شد.

در «ماه فرهنگی ایران در ژاپن» بخش‌های عکس، صنایع دستی، غذای ایرانی و تابلو‌های معرفی ایران به زبان ژاپنی در معرض بازدیدعلاقه‌مندان قرار گرفت و بیش از ۵۰ تابلوی معرفی جاذبه‌های گردشگری، طبیعت و ... از ایران برای نمایش در این رویداد با ترجمه و درج توضیحات به زبان ژاپنی از سوی رایزنی فرهنگی طراحی و آماده‌سازی شد.

همچنین مخاطبان می‌توانستند علاوه بر فیلم‌های معرفی ایران با زیرنویس ژاپنی، موسیقی و منشورات رایزنی فرهنگی، از ۳ نوع غذای ایرانی نیز استفاده کنند.

برگزاری نمایشگاه نقاشی «تبادلات فرهنگی ایران و ژاپن» نیز از دیگر برنامه‌های رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن به همین مناسبت در این کشور بوده است.
 
 
انتهای پیام/