شهرخبر

ماجرای درگیری باقری با یک بازیکن پرسپولیس قبل از جشن قهرمانی | چه کسی آقاکریم را آزرد؟

کریم باقری به شکلی عجیب در جشن قهرمانی پرسپولیس غایب بود و حالا خبر می‌رسد این اتفاق به‌دلیل درگیری او با حامد لک بوده است.

کریم باقری

همشهری‌آنلاین - امیرحسین اعظمی

کریم باقری مربی پرسپولیس در شب قهرمانی این تیم، چهره خبرساز ورزشگاه شهر قدس بود چرا که به شکل عجیبی در جشن قهرمانی پرسپولیس حضور نداشت. باقری که در تمامی ۵ قهرمانی اخیر پرسپولیس روی نیمکت این تیم با هدایت برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل‌محمدی حضور داشت، به شکلی عجیب در جریان جشن قهرمانی جمعه‌شب این تیم غایب بود و روی سکو حاضر نشد. باقری حضوری فعال در جریان بازی با پیکان داشت و در چند مرحله نیز با حضور در منطقه فنی به‌خصوص در زمان‌های استراحت به صحبت با بازیکنان تیم پرداخت ولی بعد از حضور بازیکنان در رختکن و مهیا شدن آنها برای جشن قهرمانی، به چمن برنگشت.

این در حالی بود که به‌دلیل هماهنگی برای نشست خبری سرمربیان ۲ تیم، مراسم اهدای جام دقایق زیادی به طول انجامید و بازیکنان نیز در تونلی که برای آنها ترتیب داده شده بود به انتظار ایستاده بودند و با گوشی‌های همراه خود به‌دنبال ثبت لحظه قهرمانی بودند. بعد از خواندن اسامی بازیکنان و در ادامه اعضای تیم پزشکی و تدارکات برای حضور روی سکوی قهرمانی، نوبت به نفرات فنی تیم رسید که توسط مجری حاضر در استادیوم شهدای شهرقدس برای حضور در سکو و دریافت مدال دعوت می‌شدند. کریم باقری نفر قبل از حمید مطهری برای حضور روی سکو بود که نامش خوانده شد اما در آن فضای پرسوژه قهرمانی کسی متوجه نشد که آقاکریم حضور نداشته تا برای دریافت مدال روی سکو برود.

درگیری با حامد لک

ماجرای غیبت باقری در جشن قهرمانی اما به درگیری لفظی او با حامد لک دروازه‌بان تیم برمی‌گردد. ظاهرا لک بعد از بازی و در جشن قهرمانی حرکاتی انجام داده که برای برخی بازیکنان پرسپولیس هم خوشایند نبوده و این موضوع باعث شده تا کریم باقری به لک تذکر جدی بدهد. شاید خیلی‌ها بعد از تذکر باقری به لک انتظار داشتند که گلر پرسپولیس واکنشی نشان ندهد ولی لک جواب تندی به باقری داده و حرف‌هایی زده که با ناراحتی شدید مربی سرخ‌پوشان همراه بوده است. همین موضوع هم باعث شد باقری زمین چمن را ترک کرده و به رختکن برود. درخصوص این ماجرا با یکی از مربیان پرسپولیس صحبت کردیم که به خبرنگار همشهری ورزشی گفت: «کریم باقری اسطوره و بزرگ پرسپولیس است و قطعا با حامد لک بابت کاری که انجام داد برخورد خواهیم کرد. در پرسپولیس همه باید به هم احترام بگذارند خصوصا شخصیتی مثل کریم باقری که می‌تواند برای همه ما یک الگو باشد.»

لک در پرسپولیس تا همین قبل از بازی با ماشین‌سازی روزهای بی‌حاشیه‌ای داشت ولی اتفاقات تبریز دوباره لک را شبیه همان دروازه‌بان پرحاشیه سال‌های گذشته کرد و نشان داد حاشیه‌های مختلف همچنان در کار این بازیکن وجود دارد. حالا درگیری با کریم باقری هم اتفاقی است که قطعا با واکنش هواداران روبه‌رو خواهد شد چون به‌نوعی باقری یک خط قرمز برای پرسپولیسی‌ها محسوب می‌شود. لک پیش از این هم جایگاه چندان محکمی در پرسپولیس نداشت و حتی طی هفته‌های گذشته در اخباری غیررسمی آمده بود که پرسپولیسی‌ها در جست‌وجوی یک دروازه‌بان بزرگ و مطمئن برای فصل آینده هستند.