شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مشهد#رئیس‌جمهور#کرونا

‌نامه نمایندگان مشهد به رئیس‌جمهور برای وضعیت بحرانی کرونا در شهر

کدخبر: 430094
اقتصاد نیوز : مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال فوری و قاطع محدودیت سفر به مقصد مشهد یا از مبدأ این شهر و اعمال سایر محدودیت‌ها را ضروری اعلام کرده‌اند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس،‌ فاطمه رحمانی، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه نمایندگان مشهد به رئیس جمهور برای تصمیم جدی درباره وضعیت بحرانی کرونا در مشهد خبر داد.

فاطمه رحمانی اظهار کرد: به جهت وضعیت ویژه و بحرانی کرونا در  مشهد، مجمع نمایندگان مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای از رئیس جمهور درخواست کردند تا هرچه سریعتر تصمیمات جدی برای کنترل و پیشگیری از این بحران اتخاذ شود. 

متن این نامه به شرح زیر است: 

جناب آقای دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری و رئیس ستاد ملی مقابله با کرونا

با سلام و احترام؛

حسب گزارش‌های مکرر مسئولان محترم دانشگاه علوم پزشکی مشهد، این شهر مقدس به لحاظ افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن، در وضعیت بحرانی قرار گرفته و ضروری است ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیمات فوری برای جلوگیری از تشدید بحران اتخاذ نماید.

بخش قابل توجهی از مبتلایان و جانباختگان اخیر مسافرانی هستند که از سایر نقاط کشور به مشهد مقدس سفر کرده‌اند.

بر این اساس، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال فوری و قاطع محدودیت سفر به مقصد مشهد یا از مبدأ این شهر و اعمال سایر محدودیت‌ها را ضروری اعلام کرده‌اند.

مراتب برای اطلاع و اقدام فوری به اطلاع رسید.

مجمع نمایندگان مردم شریف مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی

رونوشت: آقای دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آقای رحمانی فضلی وزیر محترم کشور برای اطلاع و اقدام فوری