شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#اینتر

به بن‌بست خوردن مذاکرات لائوتارو و اینتر/ جانشین احتمالی مارتینس کیست؟


به بن‌بست خوردن مذاکرات لائوتارو و اینتر/ جانشین احتمالی مارتینس کیست؟

مذاکرات مدیران باشگاه اینتر و مهاجم آرژانتینی این تیم تاکنون به نتیجه نرسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لائوتارو مارتینس که زوج خطرناکی را با روملو لوکاکو در خط حمله اینتر شکل داده، شایعه جدایی‌اش از این تیم دوباره بر سر زبان‌ها افتاده است. این مهاجم آرژانتینی در فصلی که گذشت در 47 بازی آمار 19 گل‌زده و 11 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت و نقش بسزایی در قهرمانی نراتزروی در سری A ایتالیا آن هم پس از 11 سال داشت.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» خبر داد؛ مذاکرات بین مدیران اینتر و مدیر برنامه‌های لائوتارو مارتینس به نتیجه نرسیده و این باشگاه ایتالیایی شرایط دشواری برای ارائه قرارداد جدید به این بازیکن دارد. با این شرایط احتمال جدایی این مهاجم 23 ساله از اینتر در این تابستان وجود دارد و این باشگاه برای سود بردن حداکثری از انتقال این بازیکن در نهایت ممکن است به این انتقال تن دهد.

«اسکای» مدعی شد که آرسنال نسبت به خدمت گرفتن لائوتارو علاقه‌مند است، هر چند هنوز پیشنهادی رسمی در این خصوص به اینتر ارائه نداده است. طبق این گزارش؛ اینتر هم خواکین کوریا را زیرنظر گرفته و در صورت جدایی مهاجم آرژانتینی‌اش، سراغ به خدمت گرفتن مهاجم 26 ساله و آرژانتینی لاتزیو خواهد رفت.

بند فسخ فعلی قرارداد لائوتارو 111 میلیون یورو است اما تصور می‌شود که اینتر به دلیل بحران مالی‌اش حاضر شود او را در ازای 90 میلیون یورو بفروشد. این مهاجم آرژانتینی تنها دو فصل دیگر با اینتر قرارداد دارد.

خواکین کوریا هم که از سال 2018 در لاتزیو عضویت دارد، سابقه کار با سیمونه اینزاگی در این تیم را دارد. او که تا سال 2024 با لاتزیو قرارداد دارد، فصل گذشته آمار 11 گل‌ زده و 6 پاس‌گل را در 38 بازی از خود برجای گذاشت.

انتهای پیام/