شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ستاره پرسپولیس

کری سنگین ستاره پرسپولیس برای رقبا پس از قهرمانی سرخپوشان

مهدی شیری : ما به راحتی جام قهرمانی لیگ برتر را به تیمی نداده و نمی‌دهیم

مهدی شیری پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستم مدعی شده است این تیم جام قهرمانی را به این سادگی ها به تیم های دیگر نمی دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس می‌گوید: سیدجلال حسینی مثل برادر بزرگ‌تر من است. یک بازیکن حرفه‌ای و بزرگ که با ۹ قهرمانی در لیگ برتر که ۵ قهرمانی آن با پرسپولیس به‌دست آمده یک رکورد دست نیافتنی را به حساب می آید.

یکی از بهترین و خوش روحیه ترین بازیکنان پرسپولیس در دیدار هفته پایانی این تیم برابر پیکان، مهدی شیری مدافع راست سرخپوشان بود. این بازیکن خوش اخلاق نقش خاصی در گل اول تیمش داشت و با ارسال خوب خود مقدمات سرزنی مغانلو و پاس ترابی برای عبدی را فراهم کرد.

مهدی عبدی در خصوص این دیدار می‌گوید:

بازی بسیار سنگین و نفسگیری می‌توانست باشد اما با دو گلی که ما در نیمه اول زدیم کار یک مقدار با آرامش بیشتری جلو رفت.

او ادامه می‌دهد:

البته ما با صحبت‌هایی که کادرفنی انجام داده بود می‌دانستیم نباید اجازه بدهیم کار به نیمه دوم و دقایق پایانی بکشد. بنابراین از همان شروع مسابقه به دنبال گلزنی بودیم که خداراشکر با گل‌های مهدی عبدی و احمد نوراللهی این اتفاق افتاد.

مدافع راست پرسپولیس پیش از این گفته بود باز هم کاری می‌کنیم سیدجلال جام را بالای سر ببرد که در این رابطه هم شیری توضیح می‌دهد:

سیدجلال حسینی مثل برادر بزرگ‌تر من است. یک بازیکن حرفه‌ای و بزرگ که با ۹ قهرمانی در لیگ برتر که ۵ قهرمانی آن با پرسپولیس به‌دست آمده یک رکورد دست نیافتنی را به ثبت رسانده است. درست مثل پرسپولیس!

مهدی شیری در ادامه می‌گوید:

رکورد ۵ قهرمانی پی درپی در لیگ برتر هم از جمله رکوردهایی است که شاید در ۵۰ سال آینده هم هیچ تیمی نتواند آن را کسب کند. شاید این رکورد را فقط خود پرسپولیس بشکند.

وقتی از او سؤال می‌کنیم از عملکرد خودت در طول فصل راضی هستی یا نه، اظهار می‌دارد:

خدا را شکر بد کار نکردم. امیدوارم توانسته باشم رضایت کادرفنی پرسپولیس و هواداران پرشمار و با معرفت این تیم را جلب کنم. هوادارانی که واقعا جای خالی آنها در جشن پنجمین قهرمانی پرسپولیس با تمام وجود احساس شد.

شیری یک کُری هم پس از قهرمانی پنجم تیمش خوانده و گفته بود به تیمی جام نمی‌دهیم. او در این رابطه هم می‌گوید:

پرسپولیس در تمام این سال‌ها ثابت کرده است شایسته هر عنوان و جامی است. ما به راحتی جام قهرمانی لیگ برتر را به تیمی نداده و نمی‌دهیم. این حرف من کُری خوانی نبود و یک واقعیت محض بود که چند سالی است در فوتبال ایران به اثبات رسیده است.