شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#همزمان

قول ازدواج همزمان این مرد جوان به 20 دختر!

ژانگ نان" مرد جوان اهل کشور چین به طرز بسیار عجیب و غیر قابل باوری در فریب زنان و دختران مهارت دارد.

قول ازدواج همزمان این مرد جوان به 20 دختر!

به گزارش منیبان؛ دوستی با زنان ساده لوح با هدف فریب آنها ماجرای ساده ای نیست و پیش از این در بخش های مختلف در موردش گفته ایم و خوانده اید اما سوژه ی امروز این بخش با موارد قبل کمی متفاوت است. ماجرا از شکایت یک زن جوان در شهر ژنگژو چین آغاز شد، زنی که به دلیل شکایت از مردی کلاهبردار به پلیس مراجعه کرده بود.

از قرار معلوم مردی به نام " ژانگ نان " دو سال پیش به بهانه ی ازدواج به این زن نزدیک شد و خود را نوه ی یکی از مقامات بلندپایه معرفی کرد. مرد شیاد بعد از صمیمیت و جلب اعتماد زن ساده لوح به بهانه ی یک موقعیت حساس از او درخواست کمک کرد زن بینوا هم که فکر می کرد در حال کمک به همسر مشهور آینده اش است مقدار زیادی پول به او قرض داد.

براساس صحبت های زن فریب خورده ماجرا اینطور شروع شد که روزی آنها همدیگر را در کارواش ملاقات کردند و مرد جوان به بهانه ی کمک به این خانم نزدیک شده و توجه او را به خود جلب کرد. بعد از این دیدار، ارتباط آنها در فضای مجازی آغاز و کم کم ادامه دار شد و مرد فریبکار با توجه به روش هایی که بلد بود این زن را هر روز بیشتر مجذوب خود کرد و یک روز به بهانه ی اینکه پدرش حساب بانکی اش را مسدود کرده از او درخواست مبلغ قابل توجهی پول کرده و بعد از آن ارتباطش را برای همیشه با این خانم قطع می کند.

تقریبا همه چیز تا اینجا کاملا عادی و تکراری بود اما داستان زمانی خبرساز گشت که یک به یک به شاکیان این مرد اضافه شد. ماموران پلیس گیج شده بودند و باور نمیکردند که یک فرد همزمان بتواند این تعداد را فریب دهد.

شمار شاکیان " ژانگ نان " به 20 نفر رسیده بود، این مورد هم آنقدر عجیب نبود و در واقع عامل گیج شدن نیروهای پلیس توانایی مرد شیاد در ارتباط با این تعداد خانم به طور همزمان بود. بله درست متوجه شدید، آقای " ژانگ نان " در یک دوره ی کوتاه مدت، همزمان با 20 زن و دختر جوان رابطه دوستی برقرار کرده بود و از همه ی آنها به بهانه های مختلف پول گرفته و بلافاصله ارتباطش را با آنها قطع کرده بود. 

جالب است بدانید 3 نفر از خانم هایی که طعمه ی او شده بودند در یک ساختمان مشترک زندگی میکردند و این مرد به قدری دقیق عمل کرده بود که طی مدت دوستی با آنها هرگز اشتباهی مرتکب نشده بود که این ماجرا فاش شود.

او در اعترافاتش گفت که تمام سوژه هایش را از قبل زیرنظر گرفته و از اوضاع خوب مالی آنها مطمئن میشده. پول هایی که او از این زنان و دختران گرفته بود همه صرف خرید خودروهای گرانقیمت شده تا بعد از این ماجراها، اسبابی باشد برای تفریح و خوشگذرانی این مرد جوان.