شهر خبر

لحظه به لحظه با روز هشتم المپیک ۲۰۲۰ توکیو| کاهش اختلاف ایران تیم بسکتبال ایران مقابل فرانسه در کوارتر سوم


لحظه به لحظه با روز هشتم المپیک 2020 توکیو| کاهش اختلاف ایران تیم بسکتبال ایران مقابل فرانسه در کوارتر سوم

هشتمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با جدال تیم بسکتبال ایران مقابل فرانسه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هشتمین روز از بازی‌های المپیک 2020 توکیو با حضور ملی‌پوشان ایران در سه رشته بسکتبال، تیراندازی و دوومیدانی پیگیری می‌شود.

* بسکتبال: تیم ملی بسکتبال ایران از ساعت 5:30 صبح در سومین دیدار خود در گروه A به مصاف فرانسه صدرنشین رفت و در پایان کوارتر اول با نتیجه 22 بر 17 شکست خورد.

کوارتر دوم با تداوم برتری فرانسه همراه بود و این تیم با عملکردی بهتر نسبت به ایران توانست اختلاف بیشتری را ایجاد کند و 24 بر 10 پیروز شود تا نیمه اول با برتری 46 بر 27 به پایان برسد.

با آغاز کوارتر سوم، ملی‌پوشان ایران بازی برابری را مقابل حریف قدرتمند خود به نمایش گذاشت و موفق به پیروزی 20 بر 16 در این کوارتر شدند.

ایران در دو دیدار قبلی مقابل جمهوری چک و آمریکا شکست خورده بود.

بسکتبال - المپیک 2020 توکیو , دوومیدانی - المپیک 2020 توکیو , تیراندازی - المپیک 2020 توکیو ,

بسکتبال - المپیک 2020 توکیو , دوومیدانی - المپیک 2020 توکیو , تیراندازی - المپیک 2020 توکیو ,

* تیراندازی: از ساعت 7:30 در مرحله مقدماتی رشته تیراندازی با تفنگ 50 متر سه وضعیت بانوان، نجمه خدمتی و فاطمه کرم‌زاده به رقابت با حریفان خواهند پرداخت.

* دوومیدانی: از ساعت 15:15 نیز در رشته دوومیدانی، مسابقات دوی 100 متر مردان آغاز می‌شود، جایی که حسن تفتیان به‌نمایندگی از ایران حضور دارد. هنوز گروه‌بندی این رقابت اعلام نشده است تا مشخص شود نماینده کشورمان کنار دوندگان کدام کشورها خواهد دوید.

 

در حال به‌روز رسانی ...