محمدحسین ناییجی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به موفقیت این فصل تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در لیگ دسته اول و صعود این تیم به لیگ برتر اظهار داشت: تیم فجر با حضور جوانان با انگیزه و کادر فنی خوب و مدیریت خوب فلاح و حمایت های ویژه سردار بوعلی توانست به این مهم دست پیدا کرده و پس از سال ها دوری از لیگ برتر اتفاق خوبی را برای فوتبال استان فارس رقم بزند. 

او در ادامه تصریح کرد: زمانی که فجر در میانه های فصل چند شکست متوالی را متحمل شد کمتر کسی فکرش را می کرد که این تیم بتواند نام خود را دوباره بر سر زبان ها بیاندازد و مدعی صعود به لیگ برتر شود ولی ما مطمئن بودیم شرایط را تغییر می دهیم و این اتفاق خوب برای ما رخ داد و توانستیم ضمن جبران امتیازات از دست رفته، از لغزش حریفان مان هم استفاده کرده و پس از 8 سال دوری از لیگ برتر، فجر را به سطح اول فوتبال ایران بازگردانیم.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس درخصوص برنامه این تیم برای فصل آینده افزود: تیم ما در فصل اخیر نفرات خوب و با انگیزه ای داشت که با حفظ اسکلت برای فصل بعد و تقویت در یکی دو پست، می توان به نتیجه گیری خوب فجر در لیگ بیست و یکم امیدوار بود.

ناییجی درمورد عملکرد خود در این فصل گفت: من و بقیه بچه ها مجموعه ای را تشکیل داده بودیم که تحت هدایت کادر فنی باتجربه مان توانستیم نمایش خوبی را ارائه دهیم. در این فصل در 19 بازی حراست از دروازه فجر را برعهده داشتم که موفق شدم در 11 بازی دروازه ام را بسته نگه داشته و موفق به ثبت کلین شیت شوم. تلاش خودم و حضور مسعود همامی و دیگر مربیان در فجر به من کمک زیادی کرد تا بتوانم عملکرد خوبی را در این تیم داشته باشم که جا دارد از اعتماد آقای کلانتری و مسعود همامی هم تشکر ویژه ای داشته باشم.

او اشاره جالبی به حضور چهره‌های پرسپولیسی مثل مهرزاد معدنچی، مسعود همامی، احسان علوان‌زاده و آریا برزگر در فجر داشت و در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: هر کجا که پرسپولیسی ها باشند بوی قهرمانی می آید و قهرمانی در خون پرسپولیسی ها است و خوشبختانه توانستیم قهرمانی ارزشمند دسته اول را به دست بیاوریم.

ناییجی درخصوص وضعیت قراردادی‌اش تاکید کرد: قرارداد من با فجر یک ساله بود و با پایان فصل اخیر قراردادم با این تیم تمام شده است. 3/5