شهرخبر

ماجرای زن و شوهر عاشقی که خواهر و برادر دوقلو از آب در آمدند!

زوج عاشق سالها پیش به طور کاملا تصادفی در دانشگاه با هم آشنا شدند ، آشنایی که به ازدواج ختم شد اما نبودن یک فرزند در زندگی آنها را به مسیر آزمایش و کلینیک درمانی کشاند و پرده از رازشان برداشت.

ماجرای زن و شوهر عاشقی که خواهر و برادر دوقلو از آب در آمدند!

به گزارش منیبان؛ داستان عجیب زوجی در آمریکا که بدون آنکه بدانند خواهر و برادر دوقلو هستند با یکدیگر ازدواج کرده بودند در آزمایشگاه روشن شد.

آزمایش دی ان ای راز پنهان زن و شوهری که عاشقانه با یکدیگر زندگی می کردند را فاش کرد ، خواهر و برادری دوقلو که به طور کاملا تصادفی در دانشگاه با یکدیگر آشنا شده و وارد زندگی مشترک شدند اما بعد از مدتها هنوز نتوانسته بودند صاحب فرزند شوند برای همین به یکی از کلینیک های می سی سی پی مراجعه کردند تا علت و راه درمانی را دریافت کنند اما مراجعه آنها به این مرکز همه چیز زندگی شان را به یکباره تغییر داد و پرده از رازی مهم برداشت DNA این زن و شوهر نشان می داد که آنها خواهر و برادر دوقلو هستند.

دکتر "جکسون" می گوید:به طور طبیعی انجام آزمایش و تست دی ان ای برای این موارد که با عنوان ناباروری و نازایی مراجعه می کنند صورت نمی گیرد اما از انجایی که آزمایشگاه گزارش شباهت باورنکردنی فاکتورهای مهم در خون این زوج را گزارش داد تصمیم گرفتم تا بعد از انجام تست دی ان ای مرحله درمان را آغاز کنم ولی این مورد به مرحله درمان ختم نشد چرا که جواب تست همه چیز را تغییر داد ، بله این زوج خوشبخت خواهر و برادر دوقلو بودند و این چیزی بود که نتیجه ی آزمایش ثابت می کرد .

 بعد از آنکه مسئله را با زوج مطرح کردم برایشان باورکردنی نبود ، آنها می گفتند :تشابهات زیاد ظاهری و رفتاری و حتی تاریخ تولدمان هرگز ما را به این فکر نیانداخت که شاید رابطه ای نزدیک ما بین ما باشد و ما تمام این فاکتورها را دلیلی برای عشق عمیق و رابطه عاشقانه خود تصور می کردیم . بسیاری از اطرافیان و افرادی که ما را با هم می دیدند شباهت ما به یکدیگر را عنوان می کردند اما ما به قول خودمان فقط تصور می کردیم که این عشق ماست که شباهت در ظاهرمان را ایجاد کرده است غافل از اینکه ما خواهر و برادر دوقلویی هستیم که سالها دور از هم زندگی کرده ایم.