شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#ماشین سازی#ذوب آهن

محافظت کار:

حسینی نبود هفته‌های پیش ذوب سقوط می‌کرد

حسینی نبود هفته‌های پیش ذوب سقوط می‌کرد

اصفهان- مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: باید از مجتبی حسینی تشکر کنیم که هدایت ذوب آهن را قبول کرد اگر او نبود ذوب آهن مثل ماشین سازی سقوط می‌کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید محافظت کار در کنفرانس مطبوعاتی بعد از مصاف با مس رفسنجان اظهار داشت: هفته آخر لیگ شرایط خاص دارد، این بازی فینال بود و بازی خیلی خوبی را در اوایل بازی به نمایش گذاشتیم
وی افزود: در هفته‌های پایانی اشتباهات فردی و بچگانه خیلی دامن ما را گرفت و امشب نیز با همین اشتباهات شکست را تجربه کردیم ولی همه اتفاقات منجر شد سهمیه اصفهان و این تیم با اصالت در لیگ برتر ماند.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: مجتبی حسینی فرزند ذوب آهن است، او سرمربی نفت مسجد سلیمان بود و با فداکاری هدایت ذوب آهن را قبول کرد و ناجی این تیم بود.

وی تاکید کرد: اگر حسینی نمی‌آمد از هفته‌های پیش مثل ماشین سازی سقوط می‌کردیم و باید همه از دلسوزی و کارهای مجتبی حسینی تشکر کنیم.

محافظت کار گفت: این مدت انرژی زیادی از طرفداران ذوب آهن و اصفهانی‌ها گرفتیم، وقتی خواستیم وارد زمین شویم همه عکاسان تیم را تشویق کردند و این نشان می‌دهد چقدر این تیم دوست داشتنی است.

وی تصریح کرد: خدا را شکر به هر نحوی سهمیه اصفهان حفظ شد، از فردا باید تمرکز بگذارند شرایط فعلی تکرار نشود، سایپا پارسال با چنین شرایطی در لیگ ماند و امسال سقوط کرد پس باید درس گرفت و به شرایط توجه کرد.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه بابت نتایج عذرخواهی می‌کنیم، تاکید کرد: خوشحالم نفت مسجد سلیمان در لیگ ماند و برای تیم سایپا آرزوی موفقیت دارم.