علی چینی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره دیدار استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: استقلال در روزی که نتیجه بازی با سپاهان تاثیری در جایگاه آنها در جدول رده‌بندی نداشت از همه نفرات خود استفاده کرد تا آنها را برای بازی با گل گهر در جام حذفی در شرایط مسابقه نگه دارد.

او ادامه داد: استقلال نمایش هجومی را در دستور کار خود قرار داد و فرصت‌های زیادی برای گلزنی بر روی دروازه سپاهان خلق کرد اما بدشانس بود که توپ‌هایش تبدیل به گل نشد.

چینی افزود: فرهاد مجیدی و استقلال تمام فکر و ذهنشان معطوف به بازی در نیمه نهایی جام حذفی است، آنها به دنبال این هستند در این جدال به پیروزی رسیده و راهی فینال شوند.

مربی اسبق استقلال گفت: استقلال با فرهاد مجیدی روند خوبی را در لیگ برتر داشت و توانست امتیازات ارزشمندی را کسب کند، به طور حتم روندی که آبی‌پوشان در هفته‌های اخیر داشتند اگر از ابتدای فصل داشتند امشب استقلال قهرمان لیگ برتر می‌شد و جام را بالای سر می‌برد.

او در ادامه بیان کرد: مدیران استقلال باید بازیکنان تیم را که مد نظر فرهاد مجیدی هستند حفظ و نفرات مد نظر او را به خدمت بگیرند تا این تیم برای فصل آینده شرایط مطلوبی داشته باشد، استقلال چندی دیگر در لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الهلال عربستان برود و زمان زیادی تا این رقبا باقی نمانده است و احمد مددی نباید فرصت تقویت تیم را از دست بدهد.

چینی با اشاره به دیدار استقلال و گل گهر در مرحله نیمه نهایی گفت: اگرچه امیر قلعه‌نویی با گل‌گهر انگیزه‌های زیادی برای بازی با استقلال در جام حذفی خواهد داشت اما آبی‌پوشان این توانایی را دارند تا این تیم را شکست داده و به فینال جام حذفی راه‌یابند، استقلال در این فصل شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی در این رقابت است.