شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پیکان

محمدی: می‌خواهیم از حیثیت پیکان دفاع کنیم/ با تارتار برنامه ۳ ساله داریم


محمدی: می‌خواهیم از حیثیت پیکان دفاع کنیم/ با تارتار برنامه 3 ساله داریم

مدیرعامل باشگاه پیکان اعلام کرد، این باشگاه برنامه‌ای سه ساله با مهدی تارتار دارد و به همکاری خود با این مربی ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان درباره بازی تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: امیدوارم امروز بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم. حساسیت‌های زیادی را برای این بازی ایجاد کردند، در صورتی که این بازی هم سه امتیاز دارد. بازی امروز برای پرسپولیس اهمیت بیشتری دارد و ما هم با تمام وجود می‌خواهیم از حیثیت و برند پیکان دفاع کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم فوتبال باشرافتی به نمایش بگذاریم. امیدوارم اگر قرار است قهرمان ایران در این زمین تعیین شود در پایان بازی به شکل سالمی رقم بخورد و ما هم خوشحال می‌شویم. 

وی در مورد این موضوع که پیکان در 9 بازی گذشته شکست نخورده است، خاطر نشان کرد: در ابتدای فصل کسی باورش نمی‌شد که پیکان روند پیشرفت داشته باشد. مجموعه‌ای از عوامل باعث این اتفاق شد. حمایت ویژه مدیرعامل و قائم مقام کارخانه همیشه وجود داشت. کادر فنی بادرایتی هم داشتیم که در توفیق تیم خیلی مؤثر بود. بازیکنان جوان ما هم امسال خیلی خوش درخشیدند. حدود 14، 15 بازیکن آکادمی ما در تیم اصلی بازی کردند و امیدواریم این موضوع در سالیان آینده هم ادامه داشته باشد. ان‌شاءالله امروز هم بازیکنان ما با کیفیت خوبی که دارند از حیثیت تیم دفاع کنند.

مدیرعامل باشگاه پیکان راجع به ادامه همکاری این باشگاه با تارتار تصریح کرد: ما با تارتار برنامه سه ساله داریم و سعی می‌کنیم که در سال جدید هم با او ادامه دهیم. پیشنهادی هم به تارتار داده‌ایم و او پاسخ به آن را به پایان فصل موکول کرده است. امیدوارم که بعد از این بازی بنشینیم و صحبت‌های نهایی را انجام دهیم. 

محمدی درباره این موضوع که برخی بازیکنان پیکان هم پیشنهاداتی برای فصل آینده دارند، خاطرنشان کرد: ما با بازیکنان‌مان صحبت کردیم و آنهایی که فکر می‌کنیم می‌توانند در پیکان همچنان به پیشرفت‌شان ادامه دهند حتماً خدمت‌شان خواهیم بود. سعی خواهیم کرد تیم‌مان را تقویت کنیم. باید برای ادامه روند تیم‌مان، ترکیب تیم را تقویت کنیم. از هر کسی که دوست داشته باشد از پیکان به‌عنوان سکوی پیشرفت استفاده کند، استقبال می‌کنیم. قطعاً کارخانه بازیکن‌سازی پیکان متوقف نمی‌شود.

 

انتهای پیام/