شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال#استقلال#ایران

فدراسیون فوتبال به دنبال حضور مدیر پولدار استقلالی

رئیس فدراسیون فوتبال خواستار حضور عضو هیئت مدیره پیشین باشگاه استقلال در کارگروه ویژه تیم ملی ایران در مسیر صعود به جام جهانی قطر شد.

عبدالرضا موسوی
خبرورزشی -

رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر در قاره آسیا از ۱۱ شهریور ماه آغاز می‌شود که طی آن تیم ملی ایران نخستین بازی خود را در این تاریخ مقابل سوریه برگزار می‌کند.

شهاب الدین عزیزی خادم پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون تصمیم به ایجاد کارگروه ویژه برای تیم ملی در مسیر صعود به جام جهانی قطر گرفت. وی که ریاست این کارگروه را نیز برعهده دارد پس از تغییرات اخیر در بدنه مدیریتی فدراسیون تصمیم به حضور افراد جدید در نشست‌های این گروه گرفته است.

عزیزی خادم پس از استفاده از حسینی فرد در کارگروه ویژه صعود به جام جهانی خواستار حضور عبدالرضا موسوی عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال شد. موسوی که در دوران حضورش در باشگاه استقلال به دلیل پرداخت برخی منابع مالی و حاشیه‌های مربوط به واریزی‌ها با مدیران وقت باشگاه استقلال دچار مشکل شد تا از مجموعه این باشگاه کناره گیری کند. به نظر می‌رسد عزیزی خادم قصد دارد با حضور موسوی در بدنه اجرایی فدراسیون فوتبال منابع مالی لازم برای حمایت از تیم ملی ایران را نیز فراهم کند. موسوی موافقت اولیه خود را برای حضور در کارگروه ویژه صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام کرده است تا احتمالا در هفته پیش رو حکم خود را نیز دریافت کند.