شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#تور جهانی

تور جهانی تنیس زیر ۱۸|فینالیست‌های انفرادی مشخص شدند / قهرمانی تیم‌های ایران


تور جهانی تنیس زیر 18|فینالیست‌های انفرادی مشخص شدند / قهرمانی تیم‌های ایران

هشتمین‌‌ روز رقابت‌های تنیس تور جهانی زیر ۱۸ سال با معرفی نفرات قهرمان بخش دو نفره و فینالیست انفرادی پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های تور جهانی زیر 18 سال در اصفهان با انجام دیدارهای فینال بخش دو نفره و نیمه نهایی انفرادی در روز هشتم پیگیری شد. 

در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی بخش پسران، علی یزدانی با نتیجه (3-6 و 4-6) مقابل امیر علی قوام پیروز شد و‌ به عنوان نخستین تنیسور راهی فینال شد و در دومین مسابقه این مرحله سامیار الیاسی با نتیجه ( 3-6 و 3-6) برابر تنیسور ترکیه به پیروزی رسید و به عنوان دومین ایرانی به فینال رسید. 

در بخش انفرادی دختران نیز مشکات الزهرا صفی (2-6 و 1-6) با نتیجه مقابل پرنیا رکن آبادی به برتری رسید و به فینال راه یافت و‌ در دومین مسابقه، ماندگار فرزامی با نتیجه (2-6 و 0-6 ) رومینا زینالی را شکست داد تا فینال این بخش فردا مابین ماندگار فرزامی و مشکات الزهرا صفی از ایران برگزار شود. 

در بخش دو نفره پسران تیم‌های کسری رحمانی - امیر علی قوام و سامیار الیاسی- علی یزدانی برای کسب عنوان قهرمانی با هم‌ مسابقه‌ دادند و در پایان این بازی با نتیجه ( 2-6 و 3-6 ) به سود تیم الیاسی و یزدانی به پایان رسید و با کسب این برتری صاحب عنوان قهرمانی شدند و تیم‌های رحمانی و قوام نیز عنوان دوم را از آن خود کردند. 

در بخش دختران نیز تیم‌های رومینا زینالی - ماندگار فرزامی و نمایندگان ترکیه پس از پشت سر گذاشتن حریفان خود به عنوان تیم‌های فینالیست امروز در این مرحله با هم دیدار کردند. 

در پایان این مسابقه ست نخست با نتیجه 5-7 به سود تیم ایران به پایان رسید و در ست دوم این بازی با نتیجه 2-6 به سود تیم ترکیه به پایان رسید تا تکلیف تیم قهرمان در ست سوم مشخص شود. 

در ست سوم  این بازی با نتیجه4-10 به نفع تیم دختران ایران به پایان رسید تا در بخش دختران نیز صاحب عنوان قهرمانی شویم‌ و تیم ترکیه نیز نایب قهرمانی را بدست آورد . 

به این ترتیب این مسابقات که از 2 مردادماه با حضور بیش از 100 تنیسور در زمین های مجموعه ورزشی 22 بهمن اصفهان آغاز  شده بود فردا با معرفی نفرات برتر پایان می‌یابد. 

یاد آور می‌شود، حسن لاچینانی سرداور نشان سفید بین‌المللی کشورمان به عنوان سرداور در این مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام/