شهر خبر

دومین شکست والیبال ایران در المپیک | شاگردان آلکنو از پس ایتالیا بر نیامدند

شاگردان آلکنو برابر ایتالیا دومسن شکست خود را متحمل شدند.

دیدار ایران و ایتالیا در المپیک توکیو

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود در رقابت های المپیک به مصاف ایتالیا رفت وبا نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. تیم ملی والیبال ایران درحالی مقابل ایتالیا حضور پیدا کرد که با دو پیروزی و یک شکست در رده چهارم گروه A این مسابقات ایستاده بود. تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان و ونزوئلا به پیروزی رسید و مقابل کانادا بازی را واگذار کرد.

شاگردان آلکنو در ست اول بازی نزدیکی را برابر ایتالیا به نمایش گذاشتند و حتی می توانستند برنده این ست باشند اما در امتیازهای نهایی با کمی بدشانسی و بی دقتی مواجه شدند تا ایتالیا برنده این ست با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ باشد.

در ست دوم ملی پوشان ایران اشتباهات زیادی در دریافت و سرویس داشتند که باعث شد رقیب خیلی راحت برنده این ست لقب بگیرد. ایتالیایی این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به نفع خود به پایان برد تا در آستانه کسب پیروزی قرار بگیرد.

اما در ست سوم در حالی که ایران از رقیب خود عقب افتاده بود ورود صابر کاطمی شرایط را به سود ایران تغییر داد و چند امتیاز پیاپی این بازیکن باعث شد تا ایران به بازی برگردد و برنده ست سوم شود. شاگردان آلکنو ۲۵ بر ۲۱ به نفع خود به پایان رساندند تا در نهایت کار به ست چهارم بکشد.

در ست چهارم دوباره  اشتباهات بازیکنان ایران و خصوصا صالحی زیاد شد تا در نهایت ایران دومین شکست خود در المپیک را متحمل شود. ایتالیا ست چهارم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به نفع خود به پایان رساند.

به این ترتیب ایران برای صعود به دور بعد باید ژاپن میزبان را در بزی آخر شکست دهد.

تیم ملی والیبال در آخرین مسابقه خود باید روز یک‌شنبه از ساعت 15:10 مقابل ژاپن قرار بگیرد.