شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#ریاست جمهوری#ارتباطات

توضیحات معاونت ارتباطات ریاست جمهوری درباره دیدار اخیر هیئت دولت با مقام معظم رهبری

در پی طرح برخی شایعات و ابهامات در خصوص دیدار اخیر هیئت دولت با مقام معظم رهبری، معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری ضمن تکذیب موارد مطروحه، توضیحاتی در این باره ارائه داد.
خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، در پی طرح برخی شایعات و ابهامات در خصوص دیدار اخیر هیئت دولت با مقام معظم رهبری، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری ضمن تکذیب موارد مطروحه، توضیحاتی در این باره ارائه داد.

علیرضا معزی با بیان اینکه دیدار‌های اخیر رهبر انقلاب همه با رعایت ملاحظات و دستورالعمل‌های کرونایی انجام می‌شود، دیدار اخیر معظم له با اعضای هیأت دولت را غیرقابل مقایسه با دیدار‌های مشابه پیش از کرونا یا دیدار‌های پایانی دولت‌های دیگر با ایشان دانست و گفت: طبیعی است که در زمان شیوع کرونا، همه جلسات رسمی چه از لحاظ سقف زمانی و چه از لحاظ فواصل فیزیکی تابع قواعد مشخصی است و نمی‌توان انتظار داشت این دیدار‌ها آنچنان که در گذشته مرسوم بوده انجام شود.

معزی با اشاره این شایعه که مقام معظم رهبری بر خلاف دولت‌های پیشین به اعضای این دولت در پایان دوره مسئولیت قرآن اهدا نکرده‌اند، اضافه کرد: این شایعه نیز درست نیست، باز به همان دلیل دستورالعمل‌های کرونایی، قرآن اهدایی رهبر انقلاب از سوی شخص ایشان به وزرا داده نشد، بلکه در انتهای جلسه از سوی دست اندرکاران دفتر ایشان به تک تک وزرا تحویل داده شد.

وی موضوع عدم ثبت عکس یادگاری با حضور رهبر انقلاب و اعضای دولت، افزود: : با توجه به شیوع کرونا و ضرورت رعایت فواصل فیزیکی مشخص در جلسات رسمی، روشن است که امکان ثبت عکس یادگاری وجود نداشت.

معزی همچنین با رد آنچه در خصوص زمان حضور رئیس‌جمهوری در جلسه بیان شده، اظهار داشت: با توجه به اینکه زمان جلسه به دفتر رئیس‌جمهوری ساعت ۱۱ ظهر اعلام شده بود، دکتر روحانی ۱۵ دقیقه پیش از موعد هم به محل جلسه رفت، اما وقوع برخی ناهماهنگی‌ها سبب شده بود که جلسه پیش از زمان رسمی اعلام شده به دفتر رئیس‌جمهوری آغاز شود لذا هر گونه تفسیر یا برداشت مبنی بر تاخیر عامدانه رئیس‌جمهوری در جلسه با رهبر انقلاب قرین به صحت نیست.
 
 

 

انتهای پیام/