شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#بازیکنان#تراکتور#مصاف

جنجال بزرگ در اردوی تراکتور؛ تعدادی از بازیکنان هتل را ترک کردند/ پیامک های مشکوک در تلفن آقای مدیرعامل!

تراکتور امشب در حالی به مصاف سایپا می‌رود که یک شب پیش از این برگزاری مسابقه اتفاقی عجیب در هتل محل اقامت این تیم رخ داد.

تراکتور
خبرورزشی -

شرایط نامناسب مالی تراکتور و اعتراض بازیکنان این تیم به این وضعیت سبب شد شاگردان فیروز کریمی از دو روز قبل تمرین خود را برگزار نکرده و فقط روز چهارشنبه در جلسه فنی مربوط به دیدار با سایپا شرکت کنند.

از طرفی اخباری منتشر شده که شب گذشته قرار بود در هتل این تیم جلسه‌ای بین بازیکنان و جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه درباره مسائل مالی برگزار شود اما زمانی که بازیکنان باتجربه تراکتور مشغول اعتراض به این وضعیت و برگزار نشدن جلسه با حضور تمام بازیکنان بودند، نظمی جمله‌ای به کار می‌برد که سبب عصبانیت آنها شده و در نهایت بسیاری از بازیکنان هتل را ترک می‌کنند؛ هر چند با توجه به خروج نفرات زیادی از هتل پس از این حواشی، تعدادی از بازیکنان غیربومی همچنان در هتل ماندند.

جمشید نظمی، مدیرعامل باشگاه تراکتور در شرایطی که علاقه‌ای به مصاحبه درباره این اتفاق نداشت، در گفت و گویی کوتاه اظهار داشت: بخشی از مسائل مطرح شده درباره جلسه شب گذشته درست نیست و من هم فعلا نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم. امشب تراکتور بازی دارد و فردا مطالبی را مطرح خواهم کرد. البته شک نکنید تیم ما امشب برابر سایپا به زمین می‌رود.

***

در این زمینه اما خبرگزاری تسنیم هم به نکته های عجیب دیگری اشاره کرده است که عینا در زیر می آید:

بازیکنان تیم تراکتور در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات‌شان دست به اعتصاب زده‌اند و علاوه بر شرکت نکردن در تمرینات دو روز اخیر، با لباس شخصی در محل اردوی پیش از بازی حاضر شدند. جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتور نیز متأثر از این مسائل برای صحبت با بازیکنان در اردوی تیمش حاضر می‌شود، اما جلسه میان او و بازیکنان به جنجال کشیده شده و نیمه تمام می‌ماند.

گویا در این جلسه مدیرعامل باشگاه تراکتور به پیام‌هایی اشاره کرده که در تلفن همراه او وجود داشته و گفته است این اتهام وجود دارد که برخی بازیکنان با سایپا تبانی کرده‌اند تا این تیم با غلبه بر تراکتور در لیگ برتر بماند! این مسئله هم عصبانیت بازیکنان را به همراه داشته است و آنها در اعتراض به این اتهام بزرگ اردوی تیم را ترک کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: