شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال

پوچتینو: امباپه هرگز به من نگفته که نمی‌خواهد قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن را تمدید کند


پوچتینو: امباپه هرگز به من نگفته که نمی‌خواهد قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن را تمدید کند

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن این موضوع که مهاجم فرانسوی تیمش به او گفته قراردادش با PSG را تمدید نمی‌کند، رد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از اظهارنظر درباره برنامه کیلیان امباپه برای آینده‌اش خودداری کرد اما این موضوع که بازیکن فرانسوی به او گفته قصد ندارد قراردادش با PSG‌ را تمدید کند را هم تکذیب کرد.

اخیراً اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه کیلیان امباپه به پوچتینو گفته است که قصد ندارد قرارداد فعلی‌اش که تابستان سال 2022 به پایان می‌رسد را تمدید کند و در این بین خبرهایی درباره تمایل رئال مادرید برای خرید این بازیکن فرانسوی شنیده می‌شود.

پوچتینو در گفت‌و‌گو با نشریه پاریسین فرانسه در پاسخ به این سؤال که آیا صحت دارد امباپه به او گفته قراردادش را تمدید نمی‌‌کند، اظهار داشت: صحبتی که من و امباپه داشتیم، خصوصی بودم اما او هرگز چنین چیزی به من نگفته است. تابستان سال آینده به عنوان بازیکن آزاد خواهد رفت؟ من حتی تصورش را هم نمی‌‌توانم بکنم. فکر نمی‌کنم که چنین اتفاقی رخ دهد. تنها چیزی که مشخص است اینکه او هنوز یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و رویکرد ما با او مانند بازیکنی است که 5 سال دیگر قرارداد دارد.

پوچتینو درباره مسائل دیگری مانند احتمال پیوستن پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد به پاری‌سن‌ژرمن نیز عنوان کرد: من از کسی نام نمی‌برم. باشگاه دارد به آرامی کارش را انجام می‌دهد و کارهای خوبی هم صورت گرفته است. در پایان بازار نقل و انتقالات خواهیم دید که چه بازیکنان جدیدی به ما اضافه خواهند شد، البته اگر بازیکن دیگری اضافه شود.

سرمربی آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن درباره شایعاتی که پیرامون احتمال مربیگری او در رئال مادرید و بازگشتش به تاتنهام وجود داشت هم تأکید کرد: شایعات همیشه وجود داشته‌اند اما ما می‌دانم واقعیت فوتبال چیست. در باشگاه‌ها گاهی اوقات اقداماتی صورت می‌گیرد، توسط بازیکنان و توسط مربیان اما شایعات همیشه وجود داشته است. من در مورد خودم می‌توانم بگویم که رابطه‌ام با رئیس باشگاه و لئوناردو (مدیر ورزشی) همیشه رابطه‌ای آرام و دوستانه بوده است.

پاری‌سن‌ژرمن اخیراً جان لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا که بهترین بازیکن یورو 2020 لقب گرفت را به خدمت گرفته است. این در حالیست که این باشگاه پیش از این هم دروازه‌بانی بزرگ مانند کیلورناواس داشت. پوچتینو در پاسخ به این سؤال که کدام یک از این دو دروازه‌بان، در ترکیب اصلی پاری‌سن‌ژرمن قرار خواهند گرفت گفت: به نظر من همه از رقابت این دو استقبال می‌کنند، البته به شرطی که رقابت، رقابتی سالم باشد. ما هم به عنوان اعضای کادر فنی تیم تلاش داریم که عادلانه و منصفانه درباره هر یک از آنها بر اساس آمادگی و عملکردشان قضاوت کنیم. پاری‌سن‌ژرمن تیمی است که نیاز دارد در تمامی پست‌ها، رقابتی داخلی داشته باشد.

انتهای پیام/