شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#البرز

اخبار هواشناسی/ البرز بارانی می‌شود

کدخبر: 429737
اقتصاد نیوز : مدیرکل هواشناسی البرز گفت: طی ساعات آینده در برخی نقاط استان رخداد رگبار گاه شدید، رعد و برق متناوب، وزش باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، بهارونداحمدی به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حکایت از گذر امواج ناپایدار و محلی از منطقه البرز مرکزی دارد.

وی ادامه داد: به دلیل ماهیت تندری و فعالیت محلی آن در بعضی ساعت موجب رخداد رگبار گاه شدید، رعد و برق متناوب، وزش باد و گرد و خاک خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گرد و خاک و در پاره‌ای نقاط رگبار و رعد و برق بوده و هوا در بعضی ساعات ناسالم برای گروه‌های حساس است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۳۵ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۲۰ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۴ متر بر ثانیه است.

وی تصریح کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان البرز قسمتی ابری از عصر همراه با وزش باد و گرد و خاک و در پاره‌ای نقاط رگبار و رعد و برق است و هوا نیز هوا در بعضی ساعات ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود.

بهارونداحمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۳۶ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۲۰ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۲ متر بر ثانیه است.