شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انگلیسی#ملی‌پوش#یوونتوس

ستاره‌ای که دوست دارد یوونتوسی شود/ پیشنهاد انگلیسی او را وسوسه نکرد

با وجود دریافت پیشنهادهای وسوسه‌انگیز از باشگاه‌های انگلیسی، مانوئل لوکاتلی هافبک ملی‌پوش ساسولو تصمیم گرفته راهی یوونتوس شود.

مانوئل لوکاتلی
خبرورزشی -

جووانی کارنوالی مدیر ورزشی باشگاه ساسولو تأیید که که مانوئل لوکاتلی هافبک ایتالیایی این تیم با وجود دریافت پیشنهادهای پرزرق‌وبرق‌تر از آرسنال و یک باشگاه انگلیسی دیگر، تنها خواستار پیوستن به یوونتوس است. او اما به یوونتوسی‌ها تنها یک هفته دیگر برای خرید لوکاتلی فرصت داد.

کارنوالی به شبکه «اسکای اسپورت» ایتالیا گفت: «لوکاتلی می‌خواهد به یوونتوس بپیوندد. با این حال دو باشگاه باید به توافق برسند.باید ببینیم که آیا شرایطی مناسب برای رخ داد این جابجایی فراهم می‌شود یا نه چون در غیر این‌صورت او در کنار ما خواهد ماند. لوکاتلی از آرسنال و یک باشگاه دیگر از لیگ برتر انگلیس پیشنهادهایی دارد، بنابراین تصمیم‌ با خودش است که کدام یک را انتخاب کند یا اینکه در کنار ما بماند.»

آخرین پیشنهاد یوونتوسی‌ها، قراردادی ۲ ساله به عنوان بازیکن قرضی با بند خرید اجباری در ازای ۳۰ میلیون یورو به علاوه پاداش بوده که از سوی ساسولو رد شده است. ساسولو برای فروش بازیکن ۲۳ ساله‌اش حداقل ۴۰ میلیون یورو می‌خواهد.