شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین#منابع#مسکو

سفر ابومازن به روسیه/ عباس با دحلان آشتی می‌کند؟


سفر ابومازن به روسیه/ عباس با دحلان آشتی می‌کند؟

منابع خبری از سفر محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ماه سپتامبر به مسکو خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «عبدالحفیظ نوفل» سفیر فلسطین در مسکو اعلام کرد که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان به زودی به روسیه سفر خواهد کرد.

نوفل در گفتگو با خبرگزاری "تاس" تاکید کرد که این سفر قرار است ماه سپتامبر انجام شود.

آخرین سفر عباس به روسیه جولای سال 2018 انجام گرفت.

آشتی ابومازن با دحلان

روزنامه الکترونیکی رای الیوم از آغاز تلاش‌ها برای آشتی محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و محمد دحلان از چهره‌های سابق جنبش فتح خبر داد.

در گزارش رای الیوم به قلم نادر الصفدی آمده است، با اظهار نظر اشرف جمعه نماینده شورای منحل شده قانونگذاری فلسطین درباره نزدیک بودن زمان گشایش پرونده آشتی در جنبش فتح، به نظر می رسد به زودی پرونده مصالحه میان محمود عباس و محمد دحلان گشوده خواهد شد.

البته اشرف جمعه درباره این خبر که خلاف اختلافات قابل توجه میان محمد دحلان و محمود عباس است، توضیح خاصی ارائه نداد بلکه در صفحه ویژه خود در فیس بوک به نوشتن این جملات بسنده کرد "همانگونه که قبلا گفتم، به زودی اتفاق دراماتیک بزرگی رخ خواهد داد، اینکه نتیجه‌اش مثبت است یا منفی، نمی‌دانم."

بازداشت 5 کودک فلسطینی در کرانه باختری

نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته و بامداد امروز جمعه 9 فلسطینی را در کرانه باختری و قدس اشغالی بازداشت کردند.

5 نفر از بازداشت شدگان کودک هستند.

کرونا در غزه

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در شبانه‌روز گذشته 104 فلسطینی دیگر در این باریکه به ویروس کرونا مبتلا شده و یک نفر هم بر اثر این بیماری فوت شده و 46 نفر از مبتلایان هم بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/