شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#حجازی#سرمربی استقلال

همه مربیان استقلال در لیگ برتر مقابل سپاهان/ از حجازی و پورحیدری تا فرهاد

اگر تاریخ ۲۰ ساله لیگ برتر را ملاک قرار بدهیم، فرهاد مجیدی دوازدهمین سرمربی استقلال تلقی می‌شود که تحت عنوان مرد شماره یک نیمکت این تیم آبی‌پوشان پایتخت را به مصاف طلایی‌پوشان اصفهانی فرستاده است.

منصور پورحیدری و ناصر حجازی
خبرورزشی -

از پاییز سال ۸۰ که اولین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشورمان استارت خورد، استقلال و سپاهان مسابقات متعدد و بسیار جذابی را داشته‌اند که البته برخی از رویارویی‌های این دو تیم فوق‌العاده پرحاشیه نیز بوده و کار به کتک کاری و محرومیت طرفین هم کشیده شده است.

اگر این تاریخ ۲۰ ساله را ملاک قرار بدهیم ،فرهاد مجیدی دوازدهمین سرمربی استقلال‌ تلقی می‌شود که تحت عنوان مرد شماره یک نیمکت این تیم آبی‌پوشان پایتخت را به مصاف طلایی‌پوشان اصفهانی فرستاده است. لیگ برتر در حالی آغاز شد که منصور پورحیدری به عنوان سرمربی استقلال در اولین دوره این مسابقات شاگردانش را به مصاف سپاهانی‌ها فرستاد و پس از آن هم رولند کخ، امیر قلعه‌نویی، صمد مرفاوی، ناصر حجازی،  فیروز کریمی، پرویز مظلومی، علیرضا منصوریان، وینفرد شفر، آندره‌آ استراماچونی، محمود فکری و البته همین فرهاد مجیدی مردان دیگری بوده‌اند که تحت عنوان سرمربی استقلال به مصاف سپاهان رفتند.

البته ناگفته پیداست که تعدادی از این افراد چند فصل متعدد چنین فضایی را تجربه کردند. در میان مربیان مذکور، ناصر حجازی عزیز و منصور پورحیدری محترم حالا دیگر در جمع ما حضور ندارند و تبدیل به خاطره شده‌اند. خاطراتی البته ارزشمند و ماندگار.