شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرورش اندام#ارومیه

سطح کیفی مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های جهان در ارومیه بسیار بالا بود


سطح کیفی مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های جهان در ارومیه بسیار بالا بود

گروه استان‌ها-رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: خوشبختانه سطح کیفی مسابقات بسیار بالا بود و نقطه قوت آن، مهمان‌نوازی مردم خونگرم و ورزش‌دوست آذربایجان‌غربی و ارومیه بود.

عبدالمهدی نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه با اشاره به میزبانی ارومیه در رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های جهان در ورزشگاه 6 هزار نفری غدیر اظهار داشت: خوشبختانه سطح کیفی مسابقات بسیار بالا بود و نقطه قوت آن، مهمان‌نوازی مردم خونگرم و ورزش‌دوست آذربایجان‌غربی و ارومیه بود.

 وی تصریح کرد: شاید بسیاری از کشورها منابع مالی بسیاری داشته اما همراهی مردمی را نداشته باشند اما این همکاری مردم ارومیه که خود را در این رویداد سهیم می‌دانستند، نقطه قوت مسابقات باشگاه‌های جهان بود.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت:خوشبختانه مسابقات به خیر و خوشی برگزار شد و افتخار این است که هیچ ورزشکاری آسیب ندید و این بسیار ارزشمند بود.

وی با تاکید بر اینکه میزبانی ارومیه نقاط قوت بسیاری داشت: هفته آینده جلسه‌ای در تهران با مسئولان برگزاری مسابقات خواهیم داشت و موشکافانه نقاط ضعف و قوت این مسابقات بررسی می‌شود، هر چند که نقاط قوت میزبانی ارومیه بسیار بیشتر از نقاط ضعف آن بود و به چشم نیامد.

انتهای پیام/7548/ف