به گزارش برنا؛ صفحه کاوش اینستاگرام، به شما کمک می‌کند از طریق پست‌های انتخاب شده محتوای جدیدی را پیدا کنید این پست‌ها براساس افرادی است که دنبال می‌کنید و محتوایی‌هایی که درگیر آن‌ هستید. گفتنی است در صفحه جستجوی خود، متوجه خواهید شد که وقتی پستی را انتخاب می‌کنید، در پایین آن پست خاص، اینستاگرام به شما می‌گوید که چرا آن پست در صفحه کاوش شما است.

چگونه  صفحه کاوش اینستاگرام خود را تغییر دهیم؟

بهترین راه برای تغییر محتوا در صفحه Explore خود تغییر رفتار در Instagram است. از آنجا که اینستاگرام گزینه بازنشانی ندارد که بلافاصله صفحه کاوش شما را تغییر دهد، چند راهکار ساده برای حذف تاریخچه جستجوی این برنامه مجازی وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

 مراحل حذف سابقه جستجو

برای حذف سابقه جستجو ابتدا باید وارد اینستاگرام شوید سپس  روی نماد نمایه خود در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.و بعد  نماد سه خط را در بالا سمت راست کلیک کنید روی تنظیمات ضربه بزنید و پس از آن روی Security کلیک کنید. در آخر، در بخش تنظیمات، به جستجو در «سابقه آن» بپردازید و این مورد را انتخاب کرده و سپس برای حذف  سابقه جستجوی خود، روی «پاک کردن همه» ضربه بزنید.

می‌توانید با حذف جداگانه پست‌هایی که علاقه ندارید، صفحه کاوش خود را تغییر دهید. با انتخاب جداگانه این موارد، به اینستاگرام اجازه می‌دهید الگوریتم را تغییر دهد، زیرا محتوای ناخواسته صفحه شما را می‌داند. در ادامه این مطلب نحوه تغییر دستی تنظیمات  صفحه جستجو  را توضیح می‌دهیم:

در برنامه Instagram به صفحه Explore خود بروید.پست اینستاگرامی را که دوست ندارید انتخاب کنید. پس از باز شدن پستی که دوست ندارید، روی نماد سه نقطه آن پست کلیک کنید. ودر آخر گزینه Not Interested را انتخاب کنید. بدین گونه پست  حذف خواهد شد.

گفته  شده محتوایی که می‌بینید عمدتا تحت تاثیر افرادی که دنبال می‌کنید است. بر این اساس شما می‌توانید آنچه را که مشاهده می‌کنید بر اساس مطالبی که در بالا گفته شد کنترل کنید.