شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

گل‌محمدی: تارتار همیشه با شرف بوده/ هیچکس نمی‌تواند پشت سر یک پرسپولیسی حرف و حدیث دربیاورد

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از همتای خود در پیکان خواست برای دیدار فردای دو تیم از بهترین ترکیب تیمش بهره ببرد.

گل‌محمدی: تارتار همیشه با شرف بوده/ هیچکس نمی‌تواند پشت سر یک پرسپولیسی حرف و حدیث دربیاورد
خبرورزشی -

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: برای تمام مردم عزیز کشورم آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. در این روزهای سختی که وجود دارد و شاهد از دست دادن عزیزان زیادی هستیم رعایت نکات بهداشتی باید اولویت کارمان باشد. واقعاً کرونا ویروسی خطرناک است و فقط با رعایت کردن و واکسیناسیون می‌توان جلوی این را گرفت. متأسفانه در بحث واکسیناسیون در کشور ما ضعیف عمل می‌شود و از مسئولان می‌خواهیم توجه بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه افزود: آخرین بازی فصل را پیش رو داریم. مسابقه‌ای که سه امتیاز آن ما را به قهرمانی می‌رساند. انگیزه بالایی برای این بازی داریم و باید با هواش عمل کنیم. مقابل تیم خوبی بازی داریم. پیکان در این فصل نشان داده راحت نمی‌بازد و در ۹ بازی آخرش نباخته است. پیکان تیم جوانی است و به تارتار هم بابت داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم. پیکانی‌ها با انگیزه کار می‌کنند و سبک خاصی از فوتبال را نشان می‌دهند. ما هم انگیزه زیادی برای پیروزی داریم و چیزی که ما را به قهرمانی می‌رساند فقط سه امتیاز است. روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و فصل فوتبالی سختی بود. الان وارد ۱۵ ماه فوتبالی شدیم و فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: ما مشکلات زیادی داشتیم، ولی بازیکنانم با غیرت و شرفی که نشان دادند شرایطی برای تیم فراهم کردند که الان با کسب سه امتیاز می‌توانیم قهرمان شویم. من درود می‌فرستم به شرف و غیرت بازیکنان‌مان. بارها گفتم هر تیمی جای ما بود سر خم می‌کرد، شکست می‌خورد و نمی‌توانست بلند شود، ولی بازیکنانم نشان دادند چه بازیکنان بزرگی است. آنها از لحاظ روحی، روانی و ذهنی بزرگ بودند و بزرگی خود را نشان دادند. اینجا باید از شاگردانم تشکر کنم. در کنار این غیرت، حمایت خوب هواداران انگیزه‌ای بود که به ما کمک کرد. هواداران از طرق مختلف به ما انگیزه دادند تا تیم را تا اینجا بکشانیم. زحمت زیادی کشیده شده است. مدیران باشگاه هم در هفته اخیر تلاش زیادی کردند، برای ایجاد انگیزه. امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی از تیم خودمان باشیم و  پنجمین قهرمانی متوالی رقم بخورد.

گلمحمدی در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه «در چند روز گذشته حرف و حدیث‌های زیادی درباره بازی جوانمردانه تیم‌ها در هفته پایانی مطرح شده است، به ویژه در مورد استقلال و پیکان. شما چقدر امیدوارید که حریفان‌ دیگر تیم‌ها هم بازی جوانمردانه را رعایت کنند و با تمام قوا بازی کنند؟»، گفت: در هر صورت یک فوتبالیست وقتی این شغل را انتخاب می‌کند اولین چیزی که باید داشته باشد شرافت فوتبالی است. فکر می‌کنم تمام فوتبالیست‌های ایرانی این شرافت را دارند و من در زندگی فوتبالی ندیدیم کسی کم‌کاری کند. به هر حال هفته آخر حساس است و از همه بازیکنان، نه تنها پیکان و استقلال، بلکه تمام مربیان و بازیکنان تیم‌های لیگ می‌خواهم با تمام قدرت وارد شوند. برای بازی فردای خودمان هم همین جا از تیم پیکان می‌خواهیم بهترین روزشان را داشته باشند و بیشترین تلاش‌شان را کنند. به این می‌گویند فیرپلی. امیدوارم هفته آخر بدون حرف و حدیث باشد و من به این ایمان دارم که لیگ بدون مشکل تمام خواهد شد.

وی در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در هفته پایانی نیز گفت: سرنوشت قهرمانی دست خودمان است. این عملکرد ماست که قهرمان فصل را تعیین می‌کند. تمرکزمان باید روی کار و تیم‌ خودمان باشد. اگر بتوانیم این تمرکز را داشته باشیم، می‌توانیم قهرمان شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به بحث‌هایی که درباره پرسپولیسی بودن تارتار مطرح می‌شود، خاطر نشان کرد: تارتار هم چندین سال است مربیگری می‌کند. می‌دانم با این حرف‌ها دنبال این هستند که انگیزه مضاعف برای پیکان ایجاد کنند، ولی همه تارتار را می‌شناسند. او همیشه با شرف بوده و تیمش بهترین عملکرد را داشته است. هیچکس نمی‌تواند پشت سر مهدی و خصوصاً یک پرسپولیسی حرف و حدیث دربیاورد. همین جا از تارتار می‌خواهم بهترین ترکیب خودش را به زمین بفرستد. این انتظار از همه مربیان لیگ وجود دارد.

گل‌محمدی راجع به مصدومان و محرومان تیمش نیز توضیح داد: کمال کامیابی‌نیا و علی شجاعی شرایط بازی را ندارند، اما سایر بچه‌ها مشکلی ندارند و آماده هستند.