به گزارش پایگاه خبری نشان :

پیرو اخبار کذب منتشره در یکی از خبرگزاری‌ها با تیتر «پرداخت حقوق‌های نجومی در مناطق آزاد» در راستای شفاف‌سازی موارد زیر را جهت تنویر افکار عمومی به آگاهی می‌رساند:

۱. کلیه پرداخت‌های حقوق و دستمزد در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و سازمان‌های مناطق آزاد کشور مبتنی بر نظام طبقه‌بندی مشاغل مورد تایید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برمبنای کارکرد ماهانه ثبت شده کارکنان محاسبه و اعمال می‌شود.

۲. جدول منتشر شده تحت عنوان لیست حقوق و دستمزد ماهانه مدیران دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، خلاف واقع می‌باشد.

۳. بر اساس خبر منتشر شده و استناد انجام شده در خبر به جزء ۷ بند الف تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، به آگاهی می‌رساند با عنایت به ماده ۶۵ قانون احکام دائمی توسعه کشور و مصوبه شماره ۴۲۶۴۳ مورخ ۱۳۹۲/۰۲/۲۵ هیأت وزیران کارکنان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و سازمان‌های مناطق آزاد کشور مشمول قانون کار بوده فلذا تمامی پرداخت‌های حقوق و دستمزد کاملا منطبق با قوانین انجام شده و می‌شود و دستگاه‌های نظارتی نیز بر اساس مقررات، همواره نظارت عالیه بر اجرای قوانین ذکر شده را دارند. توجه به این نکته الزامی است که در خصوص کارکنان ایثارگر کسورات قانونی حقوق و دستمزد نیز مترتب نمی‌باشد.