شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#واکسن کرونا#خوزستان#استان خوزستان

وضعیت بسیار خطرناک کرونا در خوزستان / آمار بیماران بستری ۶۵ درصد افزایش یافت

تاکنون بیش از ۶۳۰ هزار دز واکسن کرونا در استان خوزستان تزریق شده است.

وضعیت بسیار خطرناک کرونا در خوزستان / آمار بیماران بستری ۶۵ درصد افزایش یافت

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رییس مرکز بهداشت خوزستان از افزایش ۶۵ درصدی بیماران بستری کرونایی در این استان خبر داد و گفت: افزایش موارد ابتلا به کرونا در روزهای اخیر، باعث شده تا خوزستان در معرض خیز جدید بیماری قرار گیرد که بسیار خطرناک است.

رییس مرکز بهداشت خوزستان از افزایش ۶۵ درصدی بیماران بستری کرونایی در این استان خبر داد و گفت: افزایش موارد ابتلا به کرونا در روزهای اخیر، باعث شده تا خوزستان در معرض خیز جدید بیماری قرار گیرد که بسیار خطرناک است.

 دکتر سیدمحمد علوی سه شنبه شب در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه در چهار روز اخیر آمار مراجعه بیماران کرونایی سرپایی در استان خوزستان حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است افزود: شرایط استان خوزستان بسیار شکننده بوده و احتمال قرمز شدن شهرهای بیشتری در این استان وجود دارد.

رییس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به اینکه روزانه ۳۰ هزار دز واکسن به گروه‌های هدف در خوزستان تزریق می شود گفت: تاکنون بیش از ۶۳۰ هزار دز واکسن کرونا در استان خوزستان تزریق شده است.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون تنها راه ایمنی در برابر بیماری است از واجدان شرایط در خواست کرد برای تزریق واکسن ابتدا در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام و بر اساس پیامک دریافتی به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

علوی گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از سفر و شرکت در تجمع امر بسیار مهمی است و در مدیریت بیماری به ما کمک می کند لذا از مردم درخواست داریم این موارد را جدی بگیرند.

در حال حاضر سه شهرستان خوزستان قرمز، ۱۱ شهرستان نارنجی، ۱۶ شهرستان زرد کرونایی هستند.