شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#امریکا#فرانسه

اختلاف ما با امریکا انقدر نیست؛/ نوید رضایی‌فر: می‌توانیم با فرانسه پایاپای بازی کنیم

اختلاف ما با امریکا انقدر نیست؛/ نوید رضایی‌فر: می‌توانیم با فرانسه پایاپای بازی کنیم

نوید رضایی‌فر بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران پس از شکست مقابل امریکا مدعی شد اختلاف ایران با امربکا انقدر زیاد نیست.

 نوید رضایی‌فر بازیکن تیم ملی ایران که در تقابل با آمریکا در المپیک توکیو موفق به کسب 12 امتیاز شد، در گفتگو با خبرنگار فدراسیون در توکیو گفت: من خیلی به امتیاز فکر نمی‌کردم و تمام تلاش و تمرکز من روی این بود که بتوانم به تیم کمک کنم تا بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی کسب کنیم. یک جاهایی از بازی تمرکز تیمی ما از دست رفت و باعث شد این اختلاف بیافتد. اختلاف ما بیش از حد شده بود و فکر می‌کنم اختلاف ما با تیم آمریکا انقدر نیست، اما ما تمام تلاشمان را کردیم.

 

رضایی‌فر ادامه داد: متاسفانه در دوتا از شوت‌های 3 امتیازی پای من روی خط بود. من این اعتماد به نفس را دارم که هرجا در بازی خالی باشم اقدام به شوت سه امتیازی کنم، خداراشکر امروز اقدام‌های من گل شد. باید تمام تلاشمان را بکنیم تا برای بازی بعدی آماده شویم.

 

-

 

او در خصوص بازی با فرانسه گفت: فرانسه تیم قدرتمند و بزرگی است و بازی سختی پیش رو خواهیم داشت. درست است که در بازی اول فرانسه آمریکا را شکست داد اما در بازی‌های دوستانه پیش از المپیک هم از ژاپن شکست خورد. می‌توانیم بازی پا به پای خوبی با آن‌ها انجام دهیم و مطمئنا تمام تلاشمان را خواهیم کرد، از مردم هم می‌خواهم که ما را دعا کنند.