شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترکیه#جایزه#سعید

جایزه فدراسیون هنرهای عکاسی ترکیه برای عکاس ایرانی

جایزه فدراسیون هنرهای عکاسی ترکیه برای عکاس ایرانی

سعید عرب زاده عکاس ایرانی جایزه برنز فدراسیون هنرهای عکاسی ترکیه را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیاپ در ایران، دوازدهمین جشنواره بین المللی گولر ارتان ترکیه زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ)، فدراسیون هنرهای عکاسی ترکیه، انجمن عکاسی و شهرداری بیوک چکمجه ترکیه برگزار شد.

اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین المللی عکاسی گولر ارتان به عنوان بخشی از جشنواره بین المللی فرهنگ و هنر بیوک چکمجه ترکیه ۲۷ جولای ۲۰۲۱ برابر با ۵ مرداد ماه برگزار شد. این جشنواره شامل سه بخش رنگی، سیاه و سفید و عشق بود که امسال با ۵۴۰۲ عکس برگزار شد و ۱۴۷۶ عکاس از ۲۹ کشور جهان در آن شرکت کردند.

سعید عرب زاده، عکاس ایرانی و عضو کلوپ عکس فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) توانست جایزه برنز فدراسیون هنرهای عکاسی ترکیه را در بخش سیاه و سفید از آن خود کند.

سعید عرب زاده هنرمند ایرانی، مدرس عکاسی و ویرایشگر عکس است که دارای افتخاراتی چون هنرمند ممتاز فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی، عضو انجمن عکاسی میراث فرهنگی ایران، دارنده بیش از ۶۵ مقام بین‌المللی، داور پنجمین جشنواره بین المللی عکس خیام و چندین جشنواره ملی و بین المللی دیگر بوده و همچنین برگزاری ورکشاپ هایی در زمینه عکاسی در استان‌های مختلف کشور از دیگر فعالیت‌های هنری او است.