شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#معاون اول#قوه قضاییه

اعتراف معاون اول قوه قضاییه درباره عملکرد این قوه

کدخبر: 429310
اقتصاد نیوز : معاون اول قوه قضاییه گفت: من به عنوان یکی از مسئولان قوه قضاییه اعتراف می‌کنم که در طول ۴۰ ساله بعد از انقلاب نتوانستیم قوه قضاییه‌ای بسازیم که مورد انتظار رهبری باشد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق در آیین تودیع و معارفه رئیس دیوان عدالت اداری،‌ اظهار کرد: ایام بسیار مبارک ماه ذی‌الحجه و عید بزرگ مسلمانان را تبریک عرض می‌کنم. حادثه غدیر خم برای ما صرفاً یک حادثه تاریخی نیست بلکه مبنای کلامی و اعتقادی دارد. حادثه غدیر خم از مقوله های تاریخی صرف نیست بلکه برای ما مسلمانان اساساً موضوع امامت که در غدیر پیش آمده، استمرار نبوت و اصالت است. موضوع ادامه رسالت و نبوت مساله بسیار مهمی است که روزانه در رفتارهای ما موثر است.

وی افزود: شخصیت امیرالمومنین هیچ وقت آنگونه که باید تبیین شود، تبیین نشده است. ائمه برای ما شناخته نشده است. قدر این را بدانیم که ما شیعه امیرالمومنین هستیم. 

ما امروز در قوه قضاییه مدعی هستیم که براساس آنچه که امیرالمومنین انجام داده است باید گام برداریم. من به عنوان یکی از مسئولان قوه قضاییه اعتراف می‌کنم که در طول ۴۰ ساله بعد از انقلاب نتوانستیم قوه قضاییه‌ای بسازیم که مورد انتظار رهبری است.