شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پلیس راهور

بازگشایی تمام مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک از روز ۹ مرداد+ نحوه نوبت‌دهی


بازگشایی تمام مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک از روز 9 مرداد+ نحوه نوبت‌دهی

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور از بازگشایی دائمی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک از روز شنبه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ علی محمدی با اشاره به بازگشایی تمام مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در سراسر کشور، اظهار کرد: پیرو جلسات برگزار شده بین پلیس، وزارت کشور و بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا، بازگشایی دائمی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در شرایط مختلف حتی در وضعیت قرمز کرونایی به تصویب رسید.

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور با اشاره به فعالیت مجدد مراکز شماره‌گذاری از روز شنبه نهم مرداد، افزود: بنا بر مصوبات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت این مراکز در شرایط قرمز اگرچه انجام پذیر است اما با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و با 50 درصد ظرفیت انجام می‌شود.

وی متذکر شد: بازگشایی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک، در شرایط مختلف کرونایی در راستای تسهیل و ارائه خدمت هرچه بیشتر به هموطنان است لذا متقاضیان با مراجعه به سایت راهور 120 و سامانه ‌نوبت‌دهی اینترنتی، مرکز و بازه زمانی مورد نظر خود را انتخاب کرده و در زمان رزرو شده، نه زودتر و نه دیرتر در مرکز مد نظر حضور پیدا کرده و از آوردن همراه اضافه خودداری کنند.

به گفته این مقام انتظامی با وجود کاهش 50 درصدی پذیرش در مراکز مذکور، به ساعت کاری افزوده شده تا متقاضیان بیشتری پذیرش شوند، بر همین اساس، ساعت کاری مراکز شماره‌‌گذاری و تعویض پلاک از روز شنبه نهم مرداد از هفت صبح تا 15 است.

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور یادآور شد: از ساعت هشت هر روز صبح، یک روز کاری جدید به سامانه اضافه شده و نوبتهای جدید تزریق می‌شود.

وی درباره اعتبار وکالت‌نامه‌های منقضی شده گفت: به تعداد روزهای تعطیلی مراکز تعویض پلاک در هر شهر به اعتبار وکالت‌نامه‌های منقضی به طور سیستمی افزوده می‌شود بنابراین افراد هیچ نگرانی نداشته باشند.

 این مقام انتظامی درباره شماره‌گذاری خودروهای سنگین نیز عنوان کرد: خودروهای سنگین در تهران در دو مرکز میثم و خاوران شماره‌گذاری می‌شدند اما از روز شنبه تمام خودروهای سنگین فقط در مرکز خاوران پذیرش می‌شوند چرا که فضای اختصاص یافته به خودروهای سنگین در مرکز میثم برای توسعه خطوط شماره‌گذاری اینترنتی استفاده خواهد شد و همانطور که قبلا گفته شده مراکز میثم و خاوران به صورت پایلوت مرکز شماره‌گذاری اینترنتی هستند.

انتهای پیام/